Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss

Automatiserte SMS-dialoger effektiviserer og øker salget

26 februar 2020
Share:

Ved å jobbe med dine kunder i de riktige kanalene vil du kunne skape nye forretningsmuligheter. Tilby brukervennlige SMS-dialoger med forskjellige funksjoner for å lage friksjonsfri kundekommunikasjon som forbedrer kundeopplevelsen.

Med automatiserte kundedialoger får du sjansen til å forbedre kommunikasjonen. Gi kundene dine muligheten til å samhandle med din merkevare direkte på mobilen, i en SMS-dialog der du kan dele medier, geografiske steder og kontaktinformasjon. Gjør det enda enklere å aktivere gamle kunder, opprette mer-salg ved å sende en SMS til kunder når de er på et bestemt stadium i kundereisen og fange opp kunder etter at kjøpet er fullført. Gjennom en automatisert SMS-dialog øker du sjansen for å fange kundens oppmerksomhet!

Strukturer kundereisen

Finn ut hvilke kontaktområder du har med kundene dine, hvordan deres kundereiser ser ut, og samle deretter informasjonen for en generell kundereise. Alle forskjellige bransjer og selskaper har forskjellige typer krav fra sine kunder. Kunder som ikke kommer i kontakt med selskapet eller finner svar på spørsmålene sine, opplever lett frustrasjon, og disse negative opplevelsene kan påvirke hele virksomheten din.

Ved å samle inn data, gjøre intervjuer og analysere, kan du bli kjent med hvordan kundene dine samhandler med deg. Hvilke typer saker kommer alltid inn via mail, og hvilke ringer alltid deg? Ser du at noen søkefraser er vanlige på nettstedet? Hvilke saker løses sjelden gjennom en FAQ? For å effektivisere kundekommunikasjonen din, må du følge med på stadiene i kundereisen der en automatisk SMS-dialog passer.

Automatiser med SMS-dialog

Etter en undersøkelse kan du se hvilke prosesser som kan automatiseres. Strukturer opp samhandlingsstrømmer som du tror kan hjelpe kundene dine og teste deg ut. Forskning viser at kunder som får direkte tilbakemelding har en bedre opplevelse – og gjennom en automatisert SMS-dialog kan du effektivisere din kommunikasjon.

En god måte å effektivisere kundekommunikasjon er å ha en kanal der all informasjon samles og som også tillater toveiskommunikasjon. Med LINK-conversations kan du sende ut viktig informasjon for en engasjerende kundedialog. I chatten kan du dele bilder, videoer, talemeldinger, lenker, QR-koder, mm. Tjenesten passer spesielt godt for deg som vil effektivisere kundeservicen din og det er nettopp det dine forbrukere trenger i en hektisk hverdag.

Les mer om vårt nyeste produkt som gir deg en rikere dialog med dine kunder

Kontakt oss

LINK Mobility er Europas ledende leverandør innen mobilkommunikasjon og er spesialister på meldinger, digitale tjenester og intelligent dataanvendelse.


Mer inspirasjon

Other sites