Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss

Tips for å bygge en god kundeklubb

3 januar 2019
Share:

Kundeklubb er en direkte kundekontakt som virker og som dine kunder vil sette pris på. Det er en løsning som tilbyr gode tilbud direkte til mobilen, som vil få dine kunder til å føle seg verdsatt. 

Tenk først på hva du vil gi bort. Er det tips, inspirasjon, nyheter, eller vil du kanskje tilby rabatter? Her gjelder det å finne riktig balanse slik at du treffer dine kunder med relevant informasjon. Tenk at du skal belønne kundene som takk for at de er med i kundeklubben.

Når du har kommet i gang, vil du etter hvert innhente mer og mer data fra medlemmene. Med denne dataen kan du skreddersy tilbud til individuelle kunder. Da får du mulighet til å gi kunden en litt mer personlig opplevelse, som også gjør at kundeklubben skiller seg ut i mengden.

Sørg for at folk får vite om kundeklubben. Det lønner seg åpenbart ikke å ha en kundeklubb når ingen vet at den eksisterer. Hold for eksempel av en side i kundeavisen til å fremheve kundeklubben, og spør dem eventuelt om de har lyst til å bli med i kundeklubben når de handler hos deg – enda bedre om du gir dem en rabatt eller belønning der og da hvis de bestemmer seg for å bli med.

Og sist, men ikke minst – la kundeklubben være noe eget, et VIP-hjørne eller liknende. Ikke pøs på med de samme tilbudene som allerede står i kundeavisen eller på nettsiden. Gi dem tilbud som bare gjelder kundeklubbmedlemmer, da snakker vi VIP-følelse. Og da vil kanskje flere være med.  

Kontakt oss

LINK Mobility er Europas ledende leverandør innen mobilkommunikasjon og er spesialister på meldinger, digitale tjenester og intelligent dataanvendelse.


Mer inspirasjon

Other sites