Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss

Support

Vi vil gjerne hjelpe deg! Vi har alltid som mål å ha så kort responstid som mulig. Du kan også kontakte oss via e-post eller telefon

Hvordan sette opp E-post til SMS?
  1. Trykk på  «E-post til SMS»
  2.  Fyll inn ønskede parametere. «Maks antall delmeldinger» vil kutte e-post, som har flere tegn enn sperren du legger inn. Denne kan maks være på 6 (804 tegn). Et tips er å sjekke antall tegn i et tekstdokument for e-post sendes til SMS.
  3. Trykk «Oppdater»
  4. Legg til «Tillatte avsendere» ved å skrive inn e-postadresse og avsender, og trykk «Legg til»
  5. Se dokumentasjonen vår for hvordan du sender E-post til SMS : https://wiki.pswin.com/SMTP.ashx#Sending_messages_14

Hvordan hente ut rapporter?
  1. Alternativ 1 (Månedlig SMS trafikk): 

    1. Trykk deg inn på «Rapporter»

    2. Velg rapporten «Meldingslogg»

    3. Velg dato fra/til og trykk «Hent Rapport». Du vil nå få opp antall meldinger for valgt periode

    4. Hvis du ønsker å lagre rapporten. Trykk på «Lagre» (diskettegnet) og velg mellom følgende tre formater: Excel, PDF og Word. Du vil nå laste ned rapporten i ønsket format.

  2. Alternativ 2 (Meldingslogg):

    1. Trykk deg inn på «Rapporter»
    2. Velg rapporten «Meldingslogg»
    3. Velg dato fra/til, velg hvilke typer meldinger, legg inn e-postadresse og trykk på «Lag rapport»

    Du vil nå motta et exceldokument (CSV). Dette dokumentet inneholder blant annet avsendernummeret til meldingene, som har blitt sendt innenfor den perioden du har valgt.

Hvordan logge inn på Account Web?
  1. Gå inn på følgende URL: https://accountweb.pswin.com/Login.aspx
  2.  For å logge deg inn på Account Web, må du legge inn username og password til gatewayen deres
  3. Du skal nå være inne på hovedmenyen til Account Web

Hvordan utføre et meldingssøk?
  1. Trykk deg inn på «Meldingssøk»
  2. Velg hvilken type melding, velg avsender eller mottakernummer, velg tidsperiode, trykk på «Hent logg»

Hvordan opprette et kodeord?
    1. Trykk på «Kodeord» i hovedmenyen
    2. Trykk på «Nytt kodeord» tilknyttet ønsket kortnummer
    3. Fyll ut skjemaet og trykk lagre (Dokumentasjonen finner du på: https://wiki.pswin.com/)

    NB! Hvis du velger delt kortnummer, så vil bestillingen komme inn til oss, og vi setter opp kodeordet for dere. Eget kortnummer blir satt opp automatisk.

Hvordan teste at Gateway fungerer?
  1. Trykk på «Test SMS» i hovedmenyen i Account Web
  2. Legg inn avsender (maks 11 tegn), mottakernummer, meldingstekst og trykk «Send SMS»

Hvordan teste et kodeord?
  1. Trykk på «Kodeord» i hovedmenyen
  2. Trykk på «Test kodeord» på den linjen, hvor kodeordet ligger
  3. Trykk på «Run» der hvor URL til endepunktet ligger
  4. Sjekk testresultatet. Hvis du får «Message sent successfully», så skal alt være satt opp riktig. Hvis du får errormelding, henviser
    vi til feilmeldingskoden. Ved feil på integrasjonen, sjekk vår dokumentasjon: https://wiki.pswin.com/

Har vi belastet en sum på mobilregningen din?

Det er vårt firma / LINK Mobility AS som eier kortnummeret, men det brukes av en av våre kunder.

Vi henviser deg til www.strex.no for mer informasjon om hva du har blitt belastet med. På www.strex.no kan du enkelt lage en ny bruker og finne all informasjon du trenger for å vite hvem som har belastet deg og hvorfor. Vi ber deg derfor om å kontakte selskapet som har belastet deg for å be om eventuell refusjon.

Hvorfor gir vi ikke ut fakturainformasjon?
Vi ivaretar ditt personvern og er GDPR compliant. Vi har ingen måte å identifisere juridisk eier av telefonnummeret på. Det er årsaken til at vi henviser til Strex, som er eid av operatørene.

Hvilken rolle har vi i denne prosessen?
Vi leverer en betalingsløsning for selskapet du har kjøpt tjenesten hos. Vår oppgave er å sørge for at transaksjonen går igjennom. Vi behandler kun henvendelser fra selskapet du har kjøpt tjenester hos, hvis beløp skal refunderes. Dette etter at du har klagd til selskapet, som har solgt tjenesten, og fått medhold. Da refunderer vi beløpet tilknyttet det kortnummeret, som har blitt brukt den aktuelle dagen. Du vil så få igjen beløpet av operatør i løpet av 2-3 måneder. Dette fordi refunderingen er treleddet. Den går først fra oss, til Strex, og så til operatør, som utbetaler beløpet.

Er all persondata lagret i EU?

Svar: Ja. Avhengig av produktet lagres data enten i lokaler kontrollert av LINK eller i anerkjente sky-tjenester innenfor EU

Hvordan sikres personopplysniger?

Svar: Kun autorisert personell innenfor LINK har tilgang til persondata. Behandlingsansvarlig vil bli autorisert for å administrere sine egne data. Nettverk er beskyttet av brannmurer og alle data krypteres ved overføring.

Hva er lagringstiden for personlige data?

Svar: LINK som databehandler: Lagringstiden er definert av LINKs kunde eller ved gjeldende lov.

Svar: LINK som behandleransvarlig: Lagringstid er avhengig av produkt og er definert i kundeavtalen. Den registrerte kan når som helst trekke sine samtykker, samt utøve sin rett til å bli slettet.

Deler LINK Mobility persondata med tredjepart?

Svar: LINK kan utlevere persondata til tredjepartsleverandører og nettutleiere som utfører tjenester for LINK, for å kunne levere tjenestene. Disse tredjepartsleverandørene vil kun bruke persondata til det formålet de ble samlet inn for, eller for å utføre tjenestene for LINK. Forholdet til slike tredjepartsleverandører reguleres i en databehandleravtale. Utlevering av persondata til offentlige organer kan forekomme i den grad det følger av lov og gjeldende regelverk.

Har LINK Mobility rutiner for å håndtere et potensielt brudd på personvernet?

Svar: Alle rutiner vedrørende håndtering av personopplysninger – inkludert et evt. «brudd» – dekkes av vårt styringssystem

Hva er formålet med behandlingen av persondata?

Svar: LINK som databehandler: Formål og juridisk grunnlag for behandling skal defineres av LINKs kunde (behandlingsansvarlig) eller av gjeldende lov.

Svar: LINK som behandlingsansvarlig: Formål og juridisk grunnlag er avhengig av produkt og er definert i kundeavtalen , LINKs personvernerklæring og i ansattavtaler.

Er dere i stand til å gi ut personopplysninger som en datafil (Excel, Csv, XML, etc.)?

Svar: Ja, vi kan levere en datafil med personopplysninger ved forespørsel fra behandlingsansvarlig  (når LINK er databehandler) eller på forespørsel fra den registrerte (når LINK er behandlingsansvarlig).

Har det blitt gjort tiltak for å opprette innebygd personvern (Privacy by Design)?

Svar: LINK har en informasjonssikkerhetspolicy som dekker innebygd personvern.

Har LINK databehandlingsavtaler (DBA) med alle underleverandører?

Svar: LINK er igang med å signere DBA med alle underleverandører som brukes av LINK. En liste over underleverandører vil være tilgjengelig for LINK-kunder via våre websider.

Har dere et personvernombud (DPO)?

Svar: Ja, LINK Group har et personvernombud registrert av Datatilsynet.

Hva er JOYN?

JOYN er en tjeneste som samler alle dine medlemskap og kundeklubber på et sted, slik du har oversikt og tilgang til alt, via din smarttelefon. Med JOYN går du aldri glipp av bonuspoeng, medlemsfordeler, oppdateringer og gode tilbud.

 Er det sikkert å bruke JOYN?
Det er helt sikkert å bruke JOYN. Vi tar dine personopplysninger på største alvor og kommer aldri til å selge videre til en tredjepart. Vi følger alle regler og lover som finnes om personvern, og forholder oss til de strenge GDPR-reglene, som ble implementert i mai 2018.

Hva gjør jeg vis jeg vil at dere skal fjerne all informasjon om meg som kunde?

Hvis du ønsker at vi skal fjerne all informasjon om deg som kunde, så sender du en mail til oss på support@joynapp.no.

Når du blir medlem i en ny organisasjon via JOYN, godtar du deres vilkår på akkurat samme måte, som om du hadde blitt medlem over telefon, eller i butikk. Hvis du ønsker at en organisasjon i JOYN skal fjerne din personinformasjon, må du kontakte dem direkte – det går ikke å avregistrere seg fra en organisasjon direkte i JOYN.

Hva skal jeg gjøre om jeg bytter telefon?

Vi lagrer all informasjon på våre servere, så hvis du bytter telefon kan du bare laste ned JOYN på nytt og logge deg på, så har du all informasjon tilgjengelig. Enkelt – akkurat som det skal være.

Hvilken informasjon om meg lagres i appen?

Når du melder deg inn i JOYN godkjenner du at vi lagrer data om deg som kunde, og at vi oppretter en profil til deg. Det gjør at du slipper å fylle inn informasjon hver gang du melder deg inn i en ny organisasjon gjennom JOYN – enkelt og effektivt. Når du blir medlem i en ny organisasjon via JOYN, godtar du deres vilkår på akkurat samme måte, som om du hadde blitt medlem over telefon, eller i butikk.

Vi kommer aldri til å selge informasjon om deg som kunde videre til en tredjepart. 

Hvorfor finnes ikke alle medlemsklubber og organisasjoner i JOYN?

Vi jobber aktivt med å få med så mange partnere som mulig i JOYN. Men send oss gjerne en e-post med tips på support@joynapp.no, hvis vi har glemt noen.

Jeg har digitalisert et medlemskort, men hvorfor mottar jeg ingen meldinger?

Det er ikke alle som har valgt å være en aktiv partner hos oss i JOYN, dette gjelder for eksempel de kortene du legger til manuelt. Vi jobber hardt for å få flere til å knytte seg til oss og informerer deg når en organisasjon du har lagt til, blir partner hos oss.

Spiller det noen rolle om jeg bruker mitt fysiske medlemskort eller mitt digitale medlemskort i JOYN?

Nei, det spiller ingen rolle. Husk at noen av kortene du digitaliserer kanskje trenger et oblat, hvilket innebærer at du må ha med deg oblatet for å få tilgang til fordelene kortet gir. Disse er det veldig få av, og vi arbeider kontinuerlig for å få flere organisasjoner til å bli helt digitale.

Trenger jeg fortsatt JOYN hvis en organisasjon allerede har sluttet med medlemskort i plast?

Ja, det gjør du. Noe av poenget med JOYN er jo at du skal slippe plastkort i lommeboken, men også at du skal kunne motta tilbud og informasjon rett inn på mobilen. Med JOYN slipper du også å huske ditt medlemsnummer og oppgi telefonnummeret ditt foran alle andre kunder i kassen.

Med JOYN samler du alle dine medlemskap på ett sted – slik at du alltid har full kontroll.

Hvorfor fungerer det ikke å skanne strekkoden fra mobilen i butikk?

Det finnes ulike typer strekkodelesere. Hvis butikken din bruker en optisk skanner skal det fungere fint, men hvis butikken bruker en laserskanner, så vil det ikke gå an å skanne fra smarttelefonen.

Du kan uansett bruke JOYN for å registrere ditt kjøp, da personalet i butikken enkelt kan slå inn kortet ditt manuelt.

Hvorfor får jeg ikke inn noen medlemskort i appen?

Når du laster ned JOYN gjør vi et automatisk søk mot våre databaser for å finne organisasjoner du er medlem av. Hvis vi ikke finner noe på første søk, kan du oppdatere personopplysningene dine og prøve igjen. Med mer informasjon er det lettere å finne det vi leter etter.

Hvis det automatiske søket fortsatt ikke finner noe, kan du enkelt legge inn medlemskap og kundeklubber manuelt.

Hva gjør jeg for å digitalisere kort som ikke finnes i JOYN?

Trykk på + tegnet.  Scroll ned i listen til du kommer til «Annet medlemskap». Fyll ut nødvendig kortinformasjon  og trykk på «Legg til»

Hvordan fjerner jeg et kundekort jeg har lagt til i JOYN?

Inne på hver partnerside kan du gå inn i innstillinger og trykke på «fjern kort», hvis du ønsker å fjerne medlemskapet fra oversikten i JOYN. Her kan du også stille inn hvor ofte hver enkelt partner får kontakte deg. Slik unngår du å motta informasjon du ikke ønsker deg.

Hvordan legger jeg til et kort?

Når du logger deg inn på JOYN for første gang, vil du få spørsmål om du ønsker at vi skal utføre et automatisk søk, basert på informasjonen du har lagt til i JOYN. Vi søker informasjonen din opp mot arkivene til våre partnere, og kan da enkelt legge til medlemskap, som finnes i disse arkivene.

Hvordan oppdaterer jeg e-postadressen eller telefonnummeret mitt?

Når du logger deg inn på JOYN for første gang, vil du få spørsmål om du ønsker at vi skal utføre et automatisk søk, basert på informasjonen du har lagt til i JOYN. Vi søker informasjonen din opp mot arkivene til våre partnere, og kan da enkelt legge til medlemskap, som finnes i disse arkivene.

Hvordan skrur jeg av push-varsling?

For å skru av push-varslinger fra en organisasjon går du inn på partnersiden, trykker på innstillinger, og velger her om du vil motta push-varslinger fra organisasjonen, eller ikke.

Hvis du ønsker å skru av all push-varsling kan du gå inn på «din bruker», som du finner lengst ned til høyre i appen. Gå inn i «dine innstillinger» og skru av eller på push-varslinger for alle dine kort.

Hvorfor skanner ikke appen kortet mitt når jeg forsøker å legge det til?

Dette skal gå helt fint, men husk at du må sørge for et par ting først:

  1. Du er i et opplyst rom.
  2. Kortet ligger på en rett overflate.
  3. Strekkoden er ikke oppskrapet.
  4. Strekkoden du forsøker å skanne er innenfor ruten på skjermen.
  5. Kameralinsen på mobilen din er ren.

Hvis det fortsatt ikke virker kan du alltid taste inn informasjonen manuelt.

Kan jeg bruke JOYN på flere telefoner?

Ja, selvfølgelig kan du gjøre det! Bare last ned JOYN på de smarttelefonene du ønsker, og logg inn på brukeren din.

Kan jeg si opp et medlemskap via JOYN?

Nei, det kan du ikke. Men du kan fjerne medlemskapet fra appen ved å gå inn på innstillinger inne på en partner og velge fjern kort.

Hvordan logger jeg inn på intouch?

1. Gå inn på følgende URL: http://live.intouch.no/#/sendSms/search
2. Trykk på «Logg inn»
3. Skriv inn e-postadressen din og passordet ditt
4. Trykk på den grønne knappen for å logge deg inn

 

Glemt passord?

1. Gå inn på følgende URL: http://live.intouch.no/#/sendSms/search
2. Trykk på «Logg inn»
3. Trykk på «Glemt passord»
4. Skriv inn mobilnummeret ditt på 8 siffer
5. Skriv inn e-postadressen din og det nye passordet du fikk tilsendt til din mobil
6. Trykk så på den grønne «Logg inn»-knappen

 

Hvordan sende SMS?

1. Trykk «Send SMS»
2. Skriv inn meldingsteksten (forklaring rundt meldingsmal, signatur og antall tegn)
3. Velg avsender
4. Legg til mottakere: Nummer / Grupper / Nummerfil / Flettfil (Se Excel-ferdigmalene (Intouch))
5. Legg til e-post (om ønskelig)
6. Trykk «Send nå» når alle de nødvendige punktene er fylt ut

Hvordan oppretter jeg en bruker?

1. Gå inn på følgende URL: http://live.intouch.no/#/sendSms/search
2. Trykk på «Logg inn»
3. Trykk på «Opprett bruker»
4. Fyll ut skjemaet
5. Trykk på den grønne «Opprett bruker»-knappen
6. Logg inn med den e-postadressen og det passordet du lagde deg

Hvilken excelformating må jeg ha på importeringsfilen?
Hvordan legger jeg inn IP-adresse?

1.  Gå inn på følgende URL: https://admin.intouch.no
2. Skriv inn Brukernavn og Passord for «Admin rettigheter», og trykk på «Logg inn»
3. Trykk på «Tilgangskontroll»
4. Legg inn IP-adresse, eller IP-range i begge feltene
5. Trykk på «Legg til»
6. Du har nå lagt til en IP-adresse / IP-range, som skal få tilgang til tjenesten

 

Hvordan verifiserer jeg «admin rettigheter»?

1. Trykk på «Innstillinger»
2. Sjekk om det står «Administrator rettigheter» er verifisert
3. Hvis nei, trykk på «Logg på»
4. Legg inn «Admin Bruker» og «Admin Passord», og trykk på «Lagre»
5. Hvis du nå har fått «Ja», så har du verifisert «Administrator rettighet»

 

Hvordan oppretter jeg en gruppe? (Vanlig bruker)

1. Gå inn på følgende URL: http://live.intouch.no/#/groups/search
2. Trykk på «Ny gruppe» for  opprette gruppe under «Mine grupper»
3. Legg inn gruppenavn, last opp CSV-fil / legg inn gruppemedlemmer og trykk «Lagre Gruppe»
4. (Gruppe med antall medlemmer i parentes, redigere og slette)
5. Trykk «Velg gruppe» under «Send SMS»
6. Trykk på den grønne haken på gruppen, som skal motta SMS
7. Du har nå valgt gruppe, som skal motta SMS

 

Hvordan oppretter jeg en gruppe? (adminbruker)

1. Når man ikke har verifisert «Admin rettigheter», så får man kun tilgang til «Mine Grupper»
2. For å få tilgang til «Fellesgrupper» må man ha «Admin rettigheter»
3. Se «Admin rettigheter»

 

Opprett din egen bruker i Engage?
  1. Du prøver å logge seg på https://intouchgenoa.pswin.com/ med gammelt brukernavn passord. Får «feil brukernavn passord»
  2. Du må trykke «Unable to log in?» knappen. Og blir tatt videre til siden under.
  3. Deretter må du velge «Register new username» og følge instruksene under.
     – Logg inn med gammel konto
  4. Etter kunden har logget seg inn kan den velge hvilken epost den skal logge seg inn med videre:
  5. Trykk deretter «Update user». Og be kunde sjekke mailen sin.
  6. Du vil motta en mail fra noreply@pswin.com.  Trykk på linken og deretter «Continue to LINK Engage».

  1. Kunden er nå oppe å kjører med ny innlogging!
Opprette andre brukere i Engage?
  1. Gå til «Brukeradministrasjon» fanen i menyen til venstre og klikk «Ny bruker».

  1. Fyll ut alle brukerdetaljer, sett kryss for nødvendige ekstra innstillinger og trykk «Lagre» eller «Lagre og ny».

  1. Inviter deretter alle nye brukere slik at de kan opprette sine egne brukere.

 

 

Åpningstider

Monday

08:00 - 16:00

Tuesday

08:00 - 16:00

Wednesday

08:00 - 16:00

Thursday

08:00 - 16:00

Friday

08:00 - 16:00

Monday

08:00 - 16:00

Tuesday

08:00 - 16:00

Wednesday

08:00 - 16:00

Thursday

08:00 - 16:00

Friday

08:00 - 16:00

Monday

08:00 - 16:00

Tuesday

08:00 - 16:00

Wednesday

08:00 - 16:00

Thursday

08:00 - 16:00

Friday

08:00 - 16:00

Monday

08:30 - 17:00

Tuesday

08:30 - 17:00

Wednesday

08:30 - 17:00

Thursday

08:30 - 17:00

Friday

08:30 - 17:00

Monday

08:30 - 17:00

Tuesday

08:30 - 17:00

Wednesday

08:30 - 17:00

Thursday

08:30 - 17:00

Friday

08:30 - 17:00

Monday

08:00 - 16:00

Tuesday

08:00 - 16:00

Wednesday

08:00 - 16:00

Thursday

08:00 - 16:00

Friday

08:00 - 16:00

Monday

09:00 - 17:00

Tuesday

09:00 - 17:00

Wednesday

09:00 - 17:00

Thursday

09:00 - 17:00

Friday

09:00 - 17:00

Monday

09:00 - 17:00

Tuesday

09:00 - 17:00

Wednesday

09:00 - 17:00

Thursday

09:00 - 17:00

Friday

09:00 - 17:00

Monday

09:00 - 18:00

Tuesday

09:00 - 18:00

Wednesday

09:00 - 18:00

Thursday

09:00 - 18:00

Friday

09:00 - 15:00

Monday

09:00 - 16:00

Tuesday

09:00 - 16:00

Wednesday

09:00 - 16:00

Thursday

09:00 - 16:00

Friday

09:00 - 16:00

Monday

09:00 - 16:00

Tuesday

09:00 - 16:00

Wednesday

09:00 - 16:00

Thursday

09:00 - 16:00

Friday

09:00 - 16:00

Monday

08:00 - 20:00

Tuesday

08:00 - 20:00

Wednesday

08:00 - 20:00

Thursday

08:00 - 20:00

Friday

08:00 - 20:00

Monday

08:00 - 17:00

Tuesday

08:00 - 17:00

Wednesday

08:00 - 17:00

Thursday

08:00 - 17:00

Friday

08:00 - 17:00

Monday

09:00 - 18:00

Tuesday

09:00 - 18:00

Wednesday

09:00 - 18:00

Thursday

09:00 - 18:00

Friday

09:00 - 18:00

Monday

09:00/13:00 - 14:00/18:00

Tuesday

09:00/13:00 - 14:00/18:00

Wednesday

09:00/13:00 - 14:00/18:00

Thursday

09:00/13:00 - 14:00/18:00

Friday

09:00/13:00 - 14:00/18:00

Ticket system: 24/7

Monday

09:00/13:00 - 14:00/18:00

Tuesday

09:00/13:00 - 14:00/18:00

Wednesday

09:00/13:00 - 14:00/18:00

Thursday

09:00/13:00 - 14:00/18:00

Friday

09:00/13:00 - 14:00/18:00

Monday

08:00 - 18:00

Tuesday

08:00 - 18:00

Wednesday

08:00 - 18:00

Thursday

08:00 - 18:00

Friday

08:00 - 18:00

Other sites