Vi vil gjerne hjelpe deg! Vi har alltid som mål å ha så kort responstid som mulig. Du kan også kontakte oss via e-post eller telefon.
Se Statuspage for operatører og CGI SMS Gateway her!
Klikk her for å se våre underleverandører!
Alternativ 1 (Månedlig SMS trafikk):
1. Trykk deg inn på «Rapporter»
2. Velg rapporten «Meldingslogg»
3. Velg dato fra/til og trykk «Hent Rapport». Du vil nå få opp antall meldinger for valgt periode
4. Hvis du ønsker å lagre rapporten. Trykk på «Lagre» (diskettegnet) og velg mellom følgende tre formater: Excel, PDF og Word. Du vil nå laste ned rapporten i ønsket format.
Alternativ 2 (Meldingslogg):
Du vil nå motta et exceldokument (CSV). Dette dokumentet inneholder blant annet avsendernummeret til meldingene, som har blitt sendt innenfor den perioden du har valgt.
NB! Hvis du velger delt kortnummer, så vil bestillingen komme inn til oss, og vi setter opp kodeordet for dere. Eget kortnummer blir satt opp automatisk.
Det er vårt firma / LINK Mobility AS som eier kortnummeret, men det brukes av en av våre kunder.
Vi henviser deg til www.strex.no for mer informasjon om hva du har blitt belastet med. På www.strex.no kan du enkelt lage en ny bruker og finne all informasjon du trenger for å vite hvem som har belastet deg og hvorfor. Vi ber deg derfor om å kontakte selskapet som har belastet deg for å be om eventuell refusjon.
Hvorfor gir vi ikke ut fakturainformasjon?
Vi ivaretar ditt personvern og er GDPR compliant. Vi har ingen måte å identifisere juridisk eier av telefonnummeret på. Det er årsaken til at vi henviser til Strex, som er eid av operatørene.
Hvilken rolle har vi i denne prosessen?
Vi leverer en betalingsløsning for selskapet du har kjøpt tjenesten hos. Vår oppgave er å sørge for at transaksjonen går igjennom. Vi behandler kun henvendelser fra selskapet du har kjøpt tjenester hos, hvis beløp skal refunderes. Dette etter at du har klagd til selskapet, som har solgt tjenesten, og fått medhold. Da refunderer vi beløpet tilknyttet det kortnummeret, som har blitt brukt den aktuelle dagen. Du vil så få igjen beløpet av operatør i løpet av 2-3 måneder. Dette fordi refunderingen er treleddet. Den går først fra oss, til Strex, og så til operatør, som utbetaler beløpet.
Svar: Ja. Avhengig av produktet lagres data enten i lokaler kontrollert av LINK eller i anerkjente sky-tjenester innenfor EU
Svar: Kun autorisert personell innenfor LINK har tilgang til persondata. Behandlingsansvarlig vil bli autorisert for å administrere sine egne data. Nettverk er beskyttet av brannmurer og alle data krypteres ved overføring.
Svar: LINK som databehandler: Lagringstiden er definert av LINKs kunde eller ved gjeldende lov.
Svar: LINK som behandleransvarlig: Lagringstid er avhengig av produkt og er definert i kundeavtalen. Den registrerte kan når som helst trekke sine samtykker, samt utøve sin rett til å bli slettet.
Svar: LINK kan utlevere persondata til tredjepartsleverandører og nettutleiere som utfører tjenester for LINK, for å kunne levere tjenestene. Disse tredjepartsleverandørene vil kun bruke persondata til det formålet de ble samlet inn for, eller for å utføre tjenestene for LINK. Forholdet til slike tredjepartsleverandører reguleres i en databehandleravtale. Utlevering av persondata til offentlige organer kan forekomme i den grad det følger av lov og gjeldende regelverk.
Svar: Alle rutiner vedrørende håndtering av personopplysninger – inkludert et evt. «brudd» – dekkes av vårt styringssystem
Svar: LINK som databehandler: Formål og juridisk grunnlag for behandling skal defineres av LINKs kunde (behandlingsansvarlig) eller av gjeldende lov.
Svar: LINK som behandlingsansvarlig: Formål og juridisk grunnlag er avhengig av produkt og er definert i kundeavtalen , LINKs personvernerklæring og i ansattavtaler.
Svar: Ja, vi kan levere en datafil med personopplysninger ved forespørsel fra behandlingsansvarlig (når LINK er databehandler) eller på forespørsel fra den registrerte (når LINK er behandlingsansvarlig).
Svar: LINK har en informasjonssikkerhetspolicy som dekker innebygd personvern.
Svar: LINK er igang med å signere DBA med alle underleverandører som brukes av LINK. En liste over underleverandører vil være tilgjengelig for LINK-kunder via våre websider.
Svar: Ja, LINK Group har et personvernombud registrert av Datatilsynet.
1. Gå inn på følgende URL: http://live.intouch.no/#/sendSms/search
2. Trykk på «Logg inn»
3. Skriv inn e-postadressen din og passordet ditt
4. Trykk på den grønne knappen for å logge deg inn
1. Gå inn på følgende URL: http://live.intouch.no/#/sendSms/search
2. Trykk på «Logg inn»
3. Trykk på «Glemt passord»
4. Skriv inn mobilnummeret ditt på 8 siffer
5. Skriv inn e-postadressen din og det nye passordet du fikk tilsendt til din mobil
6. Trykk så på den grønne «Logg inn»-knappen
1. Trykk «Send SMS»
2. Skriv inn meldingsteksten (forklaring rundt meldingsmal, signatur og antall tegn)
3. Velg avsender
4. Legg til mottakere: Nummer / Grupper / Nummerfil / Flettfil (Se Excel-ferdigmalene (Intouch))
5. Legg til e-post (om ønskelig)
6. Trykk «Send nå» når alle de nødvendige punktene er fylt ut
1. Gå inn på følgende URL: http://live.intouch.no/#/sendSms/search
2. Trykk på «Logg inn»
3. Trykk på «Opprett bruker»
4. Fyll ut skjemaet
5. Trykk på den grønne «Opprett bruker»-knappen
6. Logg inn med den e-postadressen og det passordet du lagde deg
Svar: Under finner du ferdig maler.
1. Gå inn på følgende URL: https://admin.intouch.no
2. Skriv inn Brukernavn og Passord for «Admin rettigheter», og trykk på «Logg inn»
3. Trykk på «Tilgangskontroll»
4. Legg inn IP-adresse, eller IP-range i begge feltene
5. Trykk på «Legg til»
6. Du har nå lagt til en IP-adresse / IP-range, som skal få tilgang til tjenesten
1. Trykk på «Innstillinger»
2. Sjekk om det står «Administrator rettigheter» er verifisert
3. Hvis nei, trykk på «Logg på»
4. Legg inn «Admin Bruker» og «Admin Passord», og trykk på «Lagre»
5. Hvis du nå har fått «Ja», så har du verifisert «Administrator rettighet»
1. Gå inn på følgende URL: http://live.intouch.no/#/groups/search
2. Trykk på «Ny gruppe» for  opprette gruppe under «Mine grupper»
3. Legg inn gruppenavn, last opp CSV-fil / legg inn gruppemedlemmer og trykk «Lagre Gruppe»
4. (Gruppe med antall medlemmer i parentes, redigere og slette)
5. Trykk «Velg gruppe» under «Send SMS»
6. Trykk på den grønne haken på gruppen, som skal motta SMS
7. Du har nå valgt gruppe, som skal motta SMS
1. Når man ikke har verifisert «Admin rettigheter», så får man kun tilgang til «Mine Grupper»
2. For å få tilgang til «Fellesgrupper» må man ha «Admin rettigheter»
3. Se «Admin rettigheter»
Monday |
08:00 - 20:00 |
Tuesday |
08:00 - 20:00 |
Wednesday |
08:00 - 20:00 |
Thursday |
08:00 - 20:00 |
Friday |
08:00 - 20:00 |
Monday |
08:00 - 16:00 |
Tuesday |
08:00 - 16:00 |
Wednesday |
08:00 - 16:00 |
Thursday |
08:00 - 16:00 |
Friday |
08:00 - 16:00 |
Monday |
09:00 - 17:00 |
Tuesday |
09:00 - 17:00 |
Wednesday |
09:00 - 17:00 |
Thursday |
09:00 - 17:00 |
Friday |
09:00 - 17:00 |
Monday |
09:00 - 16:00 |
Tuesday |
09:00 - 16:00 |
Wednesday |
09:00 - 16:00 |
Thursday |
09:00 - 16:00 |
Friday |
09:00 - 16:00 |
Monday |
09:00 - 18:00 |
Tuesday |
09:00 - 18:00 |
Wednesday |
09:00 - 18:00 |
Thursday |
09:00 - 18:00 |
Friday |
09:00 - 18:00 |
Monday |
09:00/13:00 - 14:00/18:00 |
Tuesday |
09:00/13:00 - 14:00/18:00 |
Wednesday |
09:00/13:00 - 14:00/18:00 |
Thursday |
09:00/13:00 - 14:00/18:00 |
Friday |
09:00/13:00 - 14:00/18:00 |
Monday |
09:00/13:00 - 14:00/18:00 |
Tuesday |
09:00/13:00 - 14:00/18:00 |
Wednesday |
09:00/13:00 - 14:00/18:00 |
Thursday |
09:00/13:00 - 14:00/18:00 |
Friday |
09:00/13:00 - 14:00/18:00 |
Monday |
09:00 - 17:00 |
Tuesday |
09:00 - 17:00 |
Wednesday |
09:00 - 17:00 |
Thursday |
09:00 - 17:00 |
Friday |
09:00 - 17:00 |
Monday |
08:00 - 16:00 |
Tuesday |
08:00 - 16:00 |
Wednesday |
08:00 - 16:00 |
Thursday |
08:00 - 16:00 |
Friday |
08:00 - 16:00 |
Monday |
08:00 - 16:00 |
Tuesday |
08:00 - 16:00 |
Wednesday |
08:00 - 16:00 |
Thursday |
08:00 - 16:00 |
Friday |
08:00 - 16:00 |
Monday |
08:00 - 17:00 |
Tuesday |
08:00 - 17:00 |
Wednesday |
08:00 - 17:00 |
Thursday |
08:00 - 17:00 |
Friday |
08:00 - 17:00 |
Monday |
09:00 - 16:00 |
Tuesday |
09:00 - 16:00 |
Wednesday |
09:00 - 16:00 |
Thursday |
09:00 - 16:00 |
Friday |
09:00 - 16:00 |
Monday |
08:00 - 18:00 |
Tuesday |
08:00 - 18:00 |
Wednesday |
08:00 - 18:00 |
Thursday |
08:00 - 18:00 |
Friday |
08:00 - 18:00 |
Monday |
09:00 - 18:00 |
Tuesday |
09:00 - 18:00 |
Wednesday |
09:00 - 18:00 |
Thursday |
09:00 - 18:00 |
Friday |
09:00 - 15:00 |
Monday |
08:30 - 17:00 |
Tuesday |
08:30 - 17:00 |
Wednesday |
08:30 - 17:00 |
Thursday |
08:30 - 17:00 |
Friday |
08:30 - 17:00 |
Monday |
08:30 - 17:00 |
Tuesday |
08:30 - 17:00 |
Wednesday |
08:30 - 17:00 |
Thursday |
08:30 - 17:00 |
Friday |
08:30 - 17:00 |
Monday |
08:00 - 16:00 |
Tuesday |
08:00 - 16:00 |
Wednesday |
08:00 - 16:00 |
Thursday |
08:00 - 16:00 |
Friday |
08:00 - 16:00 |
Fornøyde globale kunder
År med erfaring
Kontorer globalt
Talentfulle LINKere
Dedikert