Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss
BLOG

Har vi belastet en sum på mobilregningen din?

29 august 2019
Share:

Det er vårt firma / LINK Mobility AS som eier kortnummeret, men det brukes av en av våre kunder.

Vi henviser deg til www.strex.no for mer informasjon om hva du har blitt belastet med. På www.strex.no kan du enkelt lage en ny bruker og finne all informasjon du trenger for å vite hvem som har belastet deg og hvorfor. Vi ber deg derfor om å kontakte selskapet som har belastet deg for å be om eventuell refusjon.

Hvorfor gir vi ikke ut fakturainformasjon?
Vi ivaretar ditt personvern og er GDPR compliant. Vi har ingen måte å identifisere juridisk eier av telefonnummeret på. Det er årsaken til at vi henviser til Strex, som er eid av operatørene.

Hvilken rolle har vi i denne prosessen?
Vi leverer en betalingsløsning for selskapet du har kjøpt tjenesten hos. Vår oppgave er å sørge for at transaksjonen går igjennom. Vi behandler kun henvendelser fra selskapet du har kjøpt tjenester hos, hvis beløp skal refunderes. Dette etter at du har klagd til selskapet, som har solgt tjenesten, og fått medhold. Da refunderer vi beløpet tilknyttet det kortnummeret, som har blitt brukt den aktuelle dagen. Du vil så få igjen beløpet av operatør i løpet av 2-3 måneder. Dette fordi refunderingen er treleddet. Den går først fra oss, til Strex, og så til operatør, som utbetaler beløpet.


Mer inspirasjon

Other sites