Det som skiller «Conversational messaging» fra konvensjonell SMS er at mottaker blir ledet enklere inn i en samtale. Enten om det gjelder å legge igjen feedback i form av en spørreundersøkelse, eller om det er for å se på et tilbud. Denne metoden lar deg enkelt sette mottakeren på riktig spor og det oppleves som mye enklere enn konvensjonell SMS. SMS er fortsatt den mest direkte kanalen for å nå dine sluttkunder, men ikke alle budskap egner seg like godt i en tekstmelding. SMS er begrenset til nettopp tekst og kodeord, LINK Conversation derimot, tilbyr veldig mye mer.
Ved å basere oss på Googles RCS standard har vi bygd et robust produkt som baserer seg på en web-kanal inntil de norske mobiloperatørene lanserer standarden for alle Android telefoner i Norge.
Web-kanalen er bygd for å fungere med alle mobile enheter som har en nettleser. Den oppfører seg akkurat som en vanlig app man har på telefonen, helt uten at man trenger å installere noe. Vi jobber også med å tilføye nye kanaler som WhatsApp og Facebook Messenger, slik at du kan treffe kundene dine i den kanalen du selv ønsker.
Conversational messaging er et konsept vi har stor tro på i LINK Mobility. Vi er sikre på at dette vil være en av hovedmetodene å formidle et budskap på til valgte mottakere på lik linje med e-post og SMS. Dette er en helt ny måte å kommunisere på, og vi har derfor utviklet ulike verktøy som jevner ut læringskurven. Det skal være enkelt for deg som ønsker å benytte denne nye kommunikasjonsformen.
Trykk på bildet over for å lese mer om hvordan automatiserte SMS-dialoger effektiviserer og øker salg.
Vi anbefaler alle å holde seg foran på utviklingskurven!
Ta kontakt med oss hvis dette høres interessant ut, så hjelper vi deg i gang med din LINK Conversation!