Bruk informasjonen kunden har oppgitt til å sende relevant informasjon. Hvor gammel er din kunde og hvilke interesser han han eller hun? Jo mer informasjon, jo tryggere kan du være på at informasjonen du sender ut når korrekt målgruppe. Vi har alle opplevd å motta et tilbud som ikke er relevant. Unngå dette ved å bruke informasjonen de selv har oppgitt.
Kvalitetssikre dine tilbud og informasjonen du sender ut. Hvilke meldinger blir åpnet og faktisk lest? Hva er det dine kunder setter pris på? Hold deg oppdatert for å se hva som genererer mest aktivitet eller øker salg. Du kan på denne måten forbedre deg til neste utsendelse.
Trykk på bilde over for å lese saken «Hvem har nytte av kundeklubb?»
Hvorfor skal dine kunder være medlem av din kundeklubb? Hvilke fordeler får man av å være medlem? Hva kan du friste med, for å få lov å sende dem informasjon? Her er det snakk om lojalitet. Du gir dine medlemmer noe igjen, for å få lov å sende dem relevant informasjon.
Som medlem av din kundeklubb bør man få tilbud og informasjon før andre. Benytt et kuponghefte for å samle alle dine tilbud, tips eller triks, slik at dine medlemmer og kunder alltid føler seg informert. Kupong kan bruker til mye mer enn å generere folk i fysisk butikk. Hva med digital drikkebong? Eller invitasjon til julebord?
Vær personlig! Finn ut hva det er som er viktig for dine kunder og medlemmer. Hva ønsker de mer eller mindre informasjon om? Oppdater interesser og send ut spørreundersøkelser. Hvis man som medlem av din kundeklubb, selv kan bestemme hva man skal motta av informasjon, vil man trolig være fornøyd. Dessuten er sjansen for å bli værende medlem større. Dette er også en unik mulighet for deg til å forbedre deg til enhver tid.
Trykk på bilde over for å lese om «Kundeklubbløsningen som dekker dine behov»
Få med deg vår Livesending på Facebook om innholdsoptimalisering og SMS som konverterer, torsdag 29.oktober kl 14:00.