Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss
BLOG

Hvordan kan du gjøre årets Black Friday trygg og vellykket?

25 november 2020
Share:

Noen ting endrer seg aldri, vi vet at Black Friday kommer i slutten av november hvert år. I år er det likevel litt spesielt, vi må ta hensyn og planlegge på en annen måte. Covid-19-krisen tvinger oss til å tenker annerledes. Vi må alle tilpasse livet vårt, lære å leve og jobbe på nye måter.

Årets Black Friday lander på fredag, 27.november. Pandemien betyr ikke at Black Friday avbrytes, men det betyr at vi må endre våre tradisjoner og atferd for å gjøre dagen både trygg og vellykket. Kundene forventer fortsatt spesialtilbud fra forskjellige butikker, men de er også nølende med tanke på Covid-19-situasjonen.

Gjør Black Friday trygg med tanke på smittevern

Den gode nyheten er at det er mulig å gjøre Black Friday Covid-19-«vennlig», ved å øke sikkerheten. Ved å bruke SMS og kundens foretrukne kanaler, kan du trygt kommunisere med dine kunder og gi dem en komfortabel og sikker handleopplevelse. Det kan gjøres på mange måter:

  • Oppmuntre til netthandel – send ut meldinger med tilbud som oppfordrer til å kjøpe online, fremfor i butikk.
  • Informer om nye regler – send varsler på forhånd om Black Friday og informer kundene om hvordan de kan være trygge når de kommer i din butikk.
  • Ha detaljerte regler for sosial distansering – forklar regler for bruk av munnbind, kontaktløs betaling og retningslinjer i forhold til avstand.
  • Del viktige oppdateringer – enten butikken din er stengt på grunn av begrensninger eller du har nye åpningstider, må du sørge for at kundene dine er oppdatert.
  • Tilby rabatter – bruk SMS for å gi tilbud til nye kunder elle belønne nåværende kunder med lojalitetsrabatter som bare er tilgjengelig via mobil.
  • Oppretthold forholdet – det er mange dårlige nyheter i media, send derfor oppløftende innhold med positive meldinger for å opprettholde og bygge forhold til kundene dine.

Nysgjerrig på å bruke SMS-markedsføring? Les om hvorfor du bør bruke SMS og kontakt oss i dag.

Dra nytte av flere kanaler og produkter

Ikke bare kan du bruke SMS for å få kontakt med kunder. Du kan også bruke andre kanaler for å engasjere potensielle kjøpere. Hvis kundene dine har spørsmål eller trenger støtte, kan du sende meldinger og ha direkte toveis dialog. Som CPaaS-leverandør tilbyr vi mange kanaler for å dekke dine og dine kunders behov. Forsikre deg om at du engasjerer forbrukerne i de kanalene de foretrekker. Eksempler kan være:

Er du usikker på hvilke kanaler du skal bruke? Sjekk ut artikkelen om OTT-kanaler og hva det betyr for din kommunikasjon.

Vi har flere produkter som er viktige for årets Black Friday kampanje. Med vår SMS Gateway kan du sende meldinger. Med LINK Conversation kan du ha toveis dialog med kundene dine, dette er perfekt hvis du ønsker diskusjon. Eller hvis du ønsker å tilby rask hjelp eller motta informasjon tilbake fra dine kunder. Du kan også tilby kontaktløs betaling via LINK Conversation, ved å bruke for eksempel LINK Mobile Invoice. Under og etter kampanjene dine kan du bruke LINK Insight Dashboard for å overvåke fremtiden og analysere resultatene.

Vi i LINK Mobility ønsker deg en trygg og vellykket Black Friday 2020.

Kontakt oss i dag, slik at vi kan hjelpe deg med dine fremtidige kampanjer.


Mer inspirasjon

Other sites