Årets Black Friday lander på fredag, 27.november. Pandemien betyr ikke at Black Friday avbrytes, men det betyr at vi må endre våre tradisjoner og atferd for å gjøre dagen både trygg og vellykket. Kundene forventer fortsatt spesialtilbud fra forskjellige butikker, men de er også nølende med tanke på Covid-19-situasjonen.
Den gode nyheten er at det er mulig å gjøre Black Friday Covid-19-«vennlig», ved å øke sikkerheten. Ved å bruke SMS og kundens foretrukne kanaler, kan du trygt kommunisere med dine kunder og gi dem en komfortabel og sikker handleopplevelse. Det kan gjøres på mange måter:
Nysgjerrig på å bruke SMS-markedsføring? Les om hvorfor du bør bruke SMS og kontakt oss i dag.
Ikke bare kan du bruke SMS for å få kontakt med kunder. Du kan også bruke andre kanaler for å engasjere potensielle kjøpere. Hvis kundene dine har spørsmål eller trenger støtte, kan du sende meldinger og ha direkte toveis dialog. Som CPaaS-leverandør tilbyr vi mange kanaler for å dekke dine og dine kunders behov. Forsikre deg om at du engasjerer forbrukerne i de kanalene de foretrekker. Eksempler kan være:
Er du usikker på hvilke kanaler du skal bruke? Sjekk ut artikkelen om OTT-kanaler og hva det betyr for din kommunikasjon.
Vi har flere produkter som er viktige for årets Black Friday kampanje. Med vår SMS Gateway kan du sende meldinger. Med LINK Conversation kan du ha toveis dialog med kundene dine, dette er perfekt hvis du ønsker diskusjon. Eller hvis du ønsker å tilby rask hjelp eller motta informasjon tilbake fra dine kunder. Du kan også tilby kontaktløs betaling via LINK Conversation, ved å bruke for eksempel LINK Mobile Invoice. Under og etter kampanjene dine kan du bruke LINK Insight Dashboard for å overvåke fremtiden og analysere resultatene.
Vi i LINK Mobility ønsker deg en trygg og vellykket Black Friday 2020.
Kontakt oss i dag, slik at vi kan hjelpe deg med dine fremtidige kampanjer.