Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Uansett hva du selger eller leverer, kan din bedrift spre Valentines kjærlighet med SMS for å øke salget med personlige rabattkoder, kuponger og påminnelser om forlatt handlekurv via markedsføring på mobil. Du kan også øke engasjementet ved å sende kundene dine en hjertevarmende melding som innledning til kampanjen din. Etter det kan du bruke samtale- eller toveismeldinger for å sende varsler om levering eller henting av bestillingen deres. Fremfor alt, forbli konsekvent og få kontakt med ditt publikum på et følelsesmessig nivå for å hjelpe kundene til å kjøpe.
1. SMS-kuponger løses inn 10 ganger oftere enn noen annen type kupong.
2. Det er 209 % høyere svarprosent med SMS enn med e-post.
3. SMS-meldinger er det eneste verktøyet for markedsføring med 100 % rekkevidde, 98 % åpningsrate og en uslåelig CTR på 35 %.
Informere kundene dine proaktivt om kommende tilbud med personlig tilpassede push-varsler og belønn kundene dine med ytterligere rabatter. Husk at det er 32 % sannsynlighet for at kunder som har kjøpt noe hos deg en gang blir retur-kunder. Deretter øker denne sannsynligheten til 54 % for gjentatte kunder som konverterte for andre gang! Fortsett og gi kundene dine en grunn til å returnere til akkurat deg.
For å lære mer om hvordan en Valentines Day-SMS-kampanje, eller kampanjer for andre merkedager kan hjelpe deg med å lykkes ta kontakt med oss i dag!
*Dette blogginnlegget ble opprinnelig publisert på LINK Mobility DACH-nettstedet vårt.