Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.

  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss
BLOG

Kommunikasjon og optimalisering

1 februar 2021
Share:

Mobile Only by LINK Mobility er et konsept hvor vi tar for oss problemstillinger knyttet til SMS og utsendelse. Vi gir dere tips til hvordan dere kan benytte løsningene våre på best mulig måte. Denne gangen tar vi for oss kommunikasjon og optimalisering.

Vi tar for oss blant annet hvor viktig det er med personalisering av tekstmeldinger, når på døgnet du bør gjøre utsendelsen og hvordan teksten bør se ut. For hvordan kan du egentlig være personlig, og nå dine kunder på best mulig måte? I første avsnitt snakker vi om mottakerens tre ønsker:

 

«Lær meg å kjenne»
«Hjelp meg å bli bedre i mine valg»
«Kommuniser med meg der jeg er»

 

Tidspunk

Når på døgnet er det best å sende ut tekstmelding? Vi tar for oss hele døgnet basert på ulike mottakere. For det er nemlig slik at folk har forskjellig døgnrytme, forskjellig interesser og forskjellig liv. For best mulig optimalisering må du lære mottakerne dine å kjenne. Vi tipser blant annet om at det kan være lurt å ikke sende samme budskap til alle, men dele opp i forhold til:

  • Alder
  • Kjønn
  • Geografi

SMS eksempler

Vi tar for oss eksempler på gode og dårlige SMSer, og hva som kan være viktig å tenke på. Vi snakker om konsekvensen av å sende ut en tekstmelding som er lite gjennomtenkt og igjen fordelen ved å være personlig.

Effektiv kommunikasjon

  • Kundekommunikasjon må være i selskapets strategi
  • Kundeklubben må være synlig i alle kanaler
  • Konseptet må være eksklusivt
  • Kommunikasjon må være personlig
  • Budskapet må være relevant

Til slutt snakker vi om hvordan du kan effektivisere kommunikasjonen din ved å følge de fem punktene over her. Vi kommer med eksempler og rådfører deg i riktig retning mot god kommunikasjon og optimalisering.

 

Ta kontakt med oss, dersom vi kan hjelpe deg i gang med din SMS-tjeneste.


Mer inspirasjon

Other sites