Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Ved å bruke en kanal som treffer kunden din umiddelbart og lar dem betale direkte via telefonen, vil de handle raskere, og betale raskere!
Ved å bruke tjenestene våre kan du sende en digital faktura for en tjeneste, et produkt eller for eksempel en fakturapåminnelse.
Våre tjenester kan brukes på forskjellige måter. Send en fakturapåminnelse automatisk når fristen har gått ut, eller sett opp en gjentagende utsendelse i forbindelse med for eksempel en måneds- eller årslisens.
Mange av våre kunder som bruker disse tjenestene, har fått tilbakemeldinger om at det er praktisk å motta fakturaene sine direkte på mobilen. Det gjør det lettere å betale i tide, og reduserer risikoen for feil betaling av en faktura. Dette er vinn-vinn for både kunden og bedriften.
Mobilmeldinger kan brukes til direkte betalingstransaksjoner eller som en del av en eksisterende betalingsinfrastruktur. Det er effektivt på tvers av plattformer og systemer. Mobile betalingstransaksjoner lar deg redusere gjeld, få betalt raskere eller samle inn penger til en veldedighetsdonasjon.
Du kan sende en faktura gjennom følgende kanaler:
Og dette er LINK-tjenestene som kan hjelpe deg: