Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss

Billettsystem

Personlig


Få et sterkere forhold til kunden ved å personifisere din kommunikasjon.

Miljøvennlig


Med billett på SMS vil du naturligvis redusere papirforbruket betraktelig.

Direkte kommunikasjon


Alle vet hvor vanskelig det er å komme i kontakt med kunden. Her er du i lommen hele tiden.

 

Vær personlig med dine kunder og besøkende ved å sende informasjon på SMS når ditt arrangement pågår.  

I en stressende hverdag handler det om å bruke smarte løsninger som gjør det enkelt for kunden å bestille og delta på dine arrangementer. Det kan innebære at kundereisen skal være så smertefri som overhodet mulig.

Det er lov å tenke at det enkle ofte er det beste, både for deg og for kunden. Det handler om å befinne seg i lommen på kunden, uten at de selv er klar over det, og å treffe de når de selv er mottagelig for nettopp deg.

Alle har vel bestilt en billett til et arrangement og måttet lete etter den i den gamle papirbunken eller i e-post innboksen? Hvor frustrert blir man ikke om man ikke finner den. Med SMS slipper du nettopp det.

Vær personlig med dine kunder og besøkende og gjør det enkelt for både deg og dem ved å bruke SMS som informasjons- og kommunikasjonskanal.

En SMS kan gjøre mer enn du ser for deg i forkant av et arrangement. La oss ta deg med på en god og smertefri kundereise.

Før: 

Send ut SMS påminnelse om arrangementet og få kunden til å glede seg. Send ut en personlig hilsen fra en av artistene eller en konkurranse om å vinne en VIP-billett.

IKKE glem å sende billetten på SMS – la kunden slippe å lete etter billetten og gi dem en rask innsjekk ved å guide dem inn i en raskere kø. 

Under:

I pausene under arrangementet kan du holde stemningen oppe ved å for eksempel sende SMS med konkurranser eller annet relevant. Og være behjelpelig ved å guide de besøkende til den nærmeste kiosken eller til toalettet med minst kø. Husk alltid at du er i lomma på kunden og gjør arrangementet til en god opplevelse for alle involverte. 

Etter:

Her er mulighetene mange, tørr å spørre om feadback – Du kan alltid gjøre ett ledd bedre.

All our solutions
Other sites