Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Tilby sikker og pålitelig kommunikasjon med dine kunder og pasienter
Sørg for at du kontakter pasienter til rett til på de kanalene de bruker mest. Nå et bredere publikum med alternativer for alle kanaler. Oppgrader din kundebehandlingsstandard med personlig kommunikasjon og modernisert pasientengasjement.
Pasientens integritet er av største betydning. Derfor tilbyr vi autentiseringstjenester, for eksempel tofaktorautentisering og end-to-end-kryptering i kanaler som WhatsApp. Få tillit gjennom sikker og pålitelig kommunikasjon.
Påminn pasienter om kommende avtaler eller om at testresultatene er klare. Reduser kostnaden ved ubesvarte ankomster, og spar tid og ressurser ved å unngå planleggingsproblemer. Påminnelser fungerer som en bekvemmelighet for både pasienter og klinikker.
I helsevesenet kan effektiv mobilkommunikasjon redusere tapte ankomster, redusere kostnader og øke effektiviteten i tillegg til å skape en personlig dialog om sensitive emner – alt i kundens ønskede kanaler og preferanser. Med mobilkommunikasjon kan du:
Ønsker du å vite mer? Ta kontakt med oss!