Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Fleksibiliteten ved å chatte på en hvilken som helst kanal er nøkkelen til å forbedre kundeopplevelsen. Kunder kan nå deg fra deres foretrukne kanal og fortsette samtalen på farten, noe som betyr bedre respons og at problemet løses raskere.
Vi samarbeider med chatbot- og kundebehandlingsspesialister for å sikre at alle aspekter av kundebehandling dekkes. Kanalene våre gir en muligheten til å bytte til den rette plattformen når det er nødvendig.
Tilby fleksibilitet gjennom hele prosessen, ved å faktisk være til stede og tilgjengelig der kundene dine er. Dette er viktig for å sikre kundens tilfredshet.
Skap rom for hver kunde gjennom SMS og flerkanals APIer. Møt kunder der de ønsker å bli møtt – i sine kanaler – og svar på deres behov gjennom en dialog for å løse deres problem.
Kundebehandling kan strømlinjeformes med automatisering for å gjøre bedriften din mer effektiv, dette fører ofte til økt produktivitet og kostnadsbesparelser. Kunder føler at de har fått utmerket service med evne til å kommunisere på kanalene de vil bruke.
Det er enkelt å ha en dialog ved å bruke LINK Conversations eller via en av våre andre kanaler, slik at kunden din blir hørt og du kan forstå deres behov bedre.
Bruk kundens foretrukne kanal: