Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss

Kundeservice

Omnichannel-tilgang


Fleksibiliteten ved å chatte på en hvilken som helst kanal er nøkkelen til å forbedre kundeopplevelsen. Kunder kan nå deg fra deres foretrukne kanal og fortsette samtalen på farten, noe som betyr bedre respons og at problemet løses raskere.

Automatiserte chatbots


Vi samarbeider med chatbot- og kundebehandlingsspesialister for å sikre at alle aspekter av kundebehandling dekkes. Kanalene våre gir en muligheten til å bytte til den rette plattformen når det er nødvendig.

Tilby tilgjengelighet


Tilby fleksibilitet gjennom hele prosessen, ved å faktisk være til stede og tilgjengelig der kundene dine er. Dette er viktig for å sikre kundens tilfredshet.

 

God kundebehandling

Skap rom for hver kunde gjennom SMS og flerkanals APIer. Møt kunder der de ønsker å bli møtt – i sine kanaler – og svar på deres behov gjennom en dialog for å løse deres problem.

Kundebehandling kan strømlinjeformes med automatisering for å gjøre bedriften din mer effektiv, dette fører ofte til økt produktivitet og kostnadsbesparelser. Kunder føler at de har fått utmerket service med evne til å kommunisere på kanalene de vil bruke.

 Det er enkelt å ha en dialog ved å bruke LINK Conversations eller via en av våre andre kanaler, slik at kunden din blir hørt og du kan forstå deres behov bedre.

Slik kan LINK hjelpe

Bruk kundens foretrukne kanal:

  • SMS
  • RCS
  • Viber
  • Hva skjer
  • Google-bekreftet SMS
All our solutions
Other sites