Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Engasjer dine kunder med en personlig kundeklubb og tiltrekk nye kunder med muligheten til å bli med i et belønningsprogram.
Send spesialtilbud og belønn lojale kunder med tilgang til nye produkter, rabatter og mer for å øke salget.
Sørg for at kunden vil handle hos deg igjen ved å engasjere med lojalitetsprogram. Kunder som deltar, vil i større grad kjøpe fra deg igjen.
Lag kontaktlister basert på kundeklubbens påmeldinger. Kommuniser ved å sende ut personlige meldinger og belønninger.
Etter å ha opprettet kontaktlisten, vil for eksempel LINK Conversations kunne berike din kommunikasjon, slik at du kan opprettholde interessen rundt din merkevare. Bli kjent med din målgruppe, og hva de liker og mislikes, hvilke produkter de er interessert i, og hvilke spørsmål de har. Du kan også treffe kunder på OTT-kanalene de allerede bruker, for eksempel Viber eller Facebook Messenger. Disse appene lar deg lage en merkevareprofil, sende rike meldinger med farger og bilder og ha interaktive knapper.
Samle inn data fra tidligere kampanjer eller undersøkelser for å forstå kundenes atferd og preferanser ytterligere. Bruk deretter denne informasjonen til å tilpasse kommunikasjon og spesifikke tilbud i ditt lojalitetsprogram.
Med et lojalitetsprogram kan du belønne kunder ved å sende rabatter, påminnelser om poeng, leveringsoppdateringer, varsler om nye produkter og kundetilfredshetsundersøkelser.
Bygge og optimalisere kundelojalitetsprogrammer og kundeklubber. Bruk SMS for merkegjenkjenning, verdifull kundeinteraksjon, relasjonsbygging og økt konvertering. SMS er en god kanal for å økte lojalitet og bevare kundeforhold, nettopp fordi det er en pålitelig kanal kundene dine kjenner til.
Våre løsninger som skaper et perfekt lojalitetsprogram: