Kommunikasjon som skaper engasjement for din retail og netthandel

Øk salg, øk avkastningen og forbedre kundeforhold med engasjerende kampanjer. Utvikle fleksible omnikanalløsninger for å forbedre kundeopplevelsen og øke lojaliteten.

Skreddersydde omnikanal-handelsstrategier

Personalisering kombinert med omnikanal er nøkkelen for retail og netthandel i dag. Mens mange forhandlere har en omnikanal-strategi som kombinerer fysiske butikker, e-handel og mobilapper, fungerer disse kanalene uavhengig. Integrer en omnikanal-strategi som gjør at alle kanaler kan brukes i en sømløs opplevelse som gir forbrukerne total autonomi over når, hvordan og hvor de handler.

Livslange kundeforhold

Med våre tjenester for kommunikasjon kan du enkelt og automatisk sende tilbud, kampanjer, lage konkurranser og sende spørreundersøkelser via våre APIer og plattformer.

  • Individuelle og automatiserte kundeundersøkelser.

  • Kobling mellom stasjonær handel og nettbutikk.

  • Sending av kuponger, rabatter og relevant informasjon.

  • Effektiviser ved bruk av chatbots.

  • Varsle med ordrestatus og tilby pakkesporing.

Logistics Image

Konvertering starter med en samtale

Gi kundene en opplevelse med god kommunikasjon som varer gjennom hele kundereisen. Alt er mulig, fra kundehenvendelser til ordrebekreftelser og leveringsoppdateringer.

OppdateringerAutomatiser oppdateringer, undersøkelser og ordrestatus samtidig som du øker kundenes engasjement.
PersonligForbedre interaksjonen med fine kunder og lever personlig og strømlinjeformet støtte fra start til slutt.
KundedataBeskytt kundedata og overhold GDPR. Bekreft identitet og bruk OTP-er for sikker bekreftelse.

Personalisering

Samle inn informasjon om kunder, og bruk deretter denne informasjonen til å lage en personlig meldingsflyt eller sende relevante tilbud. Med bedre kommunikasjon øker du lojaliteten til merkevaren din.

Betaling

Gjør alternativene for betaling enkle og tilgjengelige for dine kunder ved mulighet for å bruke mobilen, og sikrer umiddelbar betaling for deg og enkelhet for kundene.

Lojalitet

Belønn lojale kunder direkte på telefonen eller tiltrekk deg nye kunder ved å gi rabatter. Sende tilbud til kunder på deres foretrukne kanaler, slik at du er det mer sannsynlig at de som skal foretar et kjøp.

Use Cases

Øk lønnsomheten ved å bruke vår automatisert CPaaS løsning som kobler sammen kanaler for en bedre og mer treffsikker kommunikasjon.

Skap engasjement med programmer for lojalitet

Med SMS, tale eller chat kan kundene dine administrere medlemskapene sine umiddelbart. Gi dem enkel tilgang til å se opptjente poeng, løse inn belønninger og for å planlegge henting eller bestille frakt.

Retail discount codes

Tilpass informasjon om produkter

Tilpass informasjonen du sender basert på data om kunden. Vær relevant og vis produkter i kategorier du vet at kunden har bedt om eller kjøpt tidligere. Forklar tidlig i prosessen at du ønsker å vite mest mulig om kunden, nettopp fordi du vil sende relevant og nyttig informasjon.

Forbedrede kampanjer

Del rabattkoder eller send tilbud i sanntid på kundens foretrukne kanal eller kanaler. Ønsker de tilbud på en kanal, men informasjon på en annen? LINK Mobility gir deg mulighet til automatiserte kamapnjer på flere kanaler.

Kontakt oss

Ønsker du mer informasjon om hvordan våre kommunikasjonsprodukter kan hjelpe din bedrift, eller er du interessert i å få et skreddersydd tilbud? Kontakt oss i dag - vi ser frem til å høre fra deg!