Varsling i sanntid er avgjørende for reiselivsbransjen

Ligg i forkant av konkurrentene med LINK: Mobilkommunikasjon som hever kundeopplevelsen. Vær tilgjengelig for kunder gjennom hele reisen, ved å bruke hvilken som helst kanal.

Reisevarsler

Forsinkede flyreiser, endringer i tidsplanen eller kanselleringer skjer, derfor er det å holde kundene oppdatert helt avgjørende. Reisevarsler og varsler i sanntid gjør det mulig for kunder å holde seg oppdatert.

Engasjer deg med kundene dine

Å bestille reise- og feriepakker er en stor sak. Sørg for å engasjere deg med kundene dine gjennom hele kundereisen. Send bekreftelse på bestilling og booking, og integrer chatbots for automatisering av kundebehandlingen. Bruk kundens data for å tilby det lille ekstra som mersalg av tilleggstjenester som oppgraderinger og utflukter.

Raskest mulig kundeservice

Du kan nå dine kunder med en SMS i løpet av få minutter og få ønsket svar raskt. Med LINK Mobility oppnår du rask og personlig kundeservice med bare noen få trinn.

  • Personlige meldinger med kundens navn.

  • Kampanjer og kundebehandling.

  • Automatiserte talemeldinger.

  • Bursdagsønsker.

  • Kundeservice med rabattkoder.

  • Anbefalinger og undersøkelser.

En bedre måte å reise på

Hvis kundene dine er på farten, trenger de rask og enkel støtte. Enten det er noe så enkelt som å bestille en taxi, eller noe mer komplekst som en forespørsel om visum. Du kan forbedre kundeopplevelsen med automatiserte svar og varsler for å gi opplevelsen av å reise på en bedre måte.

Kontakt

Vedlikehold av kundekontakt forbedrer ikke bare reisen for kundene dine, det gjør deg også til en mer pålitelig aktør.


Automasjon

Chatbots bidrar til å sikre en sømløs og feilfri reise, noe som bidrar til forbedret kundetilfredshet og kundeopplevelse.

Personalisering

Forbedre hver interaksjon, inkludert personlig støtte og tilpassede varsler, samt optimalisert autentisering.

Use Cases

Det er viktig å møte kundens forventning om varsler og informasjon for å overleve i bransjen. Ved å benytte CPaaS (Communications Platform as a Service) kan du overraske positivt ved å møte kundens behov og forventinger gjennom hele kundereisen.

Kommuniser umiddelbart hvor dine kunder kan komme i kontakt med kundeservice og support. Vis til chatbot og kontaktskjema, målet er at kunden skal oppleve rask hjel og færre bekymringer.

Hold kontakten med kundene dine og informer dem om eventuelle endringer i reiseplanen deres. Vær relevant og informer dem om forsinkelser eller gi annen praktisk informasjon i sanntid.

Gi kundene dine bekreftelse på bestilling og booking sammen med kvitteringer og onboarding-detaljer for å gi dem viktig informasjon om reisene deres så snart som mulig.

Kontakt oss

Ønsker du mer informasjon om hvordan våre kommunikasjonsprodukter kan hjelpe din bedrift, eller er du interessert i å få et skreddersydd tilbud? Kontakt oss i dag - vi ser frem til å høre fra deg!