LINK Mobility, Europas ledende leverandør av mobilmeldinger og mobiltjenester, har overtatt moblilkommunikasjonen for Åhléns, Sveriges ledende varehuskjede.
Åhléns er en del av Axel Johnson-konsernet og er i dag et av Sveriges sterkeste merkevarer med 63 varehus i Sverige og e-handel via åhléns.se.
LINK Mobility har nå tatt over Åhléns moblilkommunikasjonen til kunder, samt Click &collect-service. (Click & collect er en mobilmelding til en kunde når et webbestilt produkt er tilgjengelig for å hente opp i butikken.)
«Vi har valgt LINK Mobility basert på at de er en pålitelig partner, men også basert på deres innovasjon av tjenester og ser på flere kanaler for kommunikasjon, for eksempel LINK Facebook Messenger, sier Mikael Lindell, CRM-leder Åhléns.
«Avtalen er et godt bevis på at vi leverer service og kvalitet når vi leverte mobiltjenester til Mikael, men også i sin tidligere ansatt på Apotek Hjärtat, sier Fredrik Nyman, administrerende direktør for LINK Mobility Sweden. Avtalen har løpt
siden desember 2017.
For mer informasjon:
Åhlens
Mikael Lindell, CRM Manager
mikael.lindell@ahlens.se
+46 (0) 76 724 24 72
LINK Mobility Sweden
Fredrik Nyman, Managing Director
fredrik.nyman@linkmobility.com
+46 732 59 40 95