Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Black Friday 2017 (23.-24. November), drev ikke bare mobil shopping til et nytt nivå. I løpet av den dagen leverte LINK Mobility mer enn 81 millioner mobilmeldinger, som er en ny rekord for LINK.
Antall mobilmeldinger og transaksjoner på Black Friday sendt via vår infrastruktur ble mer enn doblet i forhold til 2016, sier Arild E. Hustad, administrerende direktør i LINK Mobility. I fjor sendte LINK Mobility ca. 34 millioner mobilmeldinger i forbindelse med Black Friday. Og selv om vi allerede har observert en betydelig økning i meldinger for denne hendelsen, forventer vi å dra nytte av de etterfølgende innkjøpseffektene i de kommende dagene, noe som betyr at vi opprettholder transaksjoner på rekordnivå, fortsetter Arild. Vi ser en økende etterspørsel etter mobilmeldinger og mobile løsninger og ser en kontinuerlig trend mot digitalisering av forretningsprosesser, legger Arild.
LINK Mobility er en av de største leverandørene innen mobilmeldinger og løsninger i Europa. Konsernet tilbyr sine kunder løsninger som SMS- meldinger, push meldinger, mobilkuponer og kunde lojalitetsprogrammer og andre attraktive løsninger som er svært etterspurt når det gjelder mobil shopping. I tillegg tilbyr The Group et bredt utvalg av løsninger for mobile betalinger, 2-faktor-autentisering og Mobile Invoice, for å tilby sine kunder sterke løsninger.
“Vi tror at den sterke trenden vi opplevde på Black Friday, med dobling av mobilbruk og handel, vil fortsette. LINK vil forsøke å kontinuerlig utvikle attraktive mobilmeldinger og mobile løsninger som gjør at kundene våre kan engasjere sine kunder via mobilen, avslutter Arild E. Hustad, administrerende direktør i LINK Mobility Group.