Jernia velger nå å ta et skritt videre mot digitalisering av kundekommunikasjonen på mobilen ved å signere LINK Mobility sin løsning for mobilkommunikasjon.
«Vi har valgt LINK Mobility sitt mobile kundeklubbkonsept fordi systemet er fleksibelt og har et enkelt brukergrensesnitt, i tillegg ser vi at LINK sin posisjon i forhold til fremtidige løsninger og kanaler er meget spennende. Vi ser frem til å komme i gang med bruken av systemet, og vi er sikre på at Link Mobility innfrir våre forventinger» sier Trygve Haldorsen, Markedssjef i Jernia AS
LINK Mobility er Europas ledende på mobilkommunikasjon og mobiltjenester, spesialisert på løsninger for digitalisering og forenkling av prosesser. En av disse løsningene er LINK Mobility kundeklubb og lojalitetsprogram som gjør det mulig for bedrifter å tilby sine kunder et lojalitetsprogram som brukes direkte på mobiltelefonen.
«Vi er godt fornøyd med at Jernia har valgte Link Mobility som partner og leverandør av digitale kommunikasjonsløsninger. Vi er sikre på at dette samarbeidet vil gjøre det mulig for Jernia å være innovative i sin mobile samhandling og kommunikasjon med sine kunder» sier Jan Tore Kjær, Direktør Marked & Salg i LINK Mobility AS.