Rapporten inneholder viktige aktører i CPaaS-markedet som tilbyr tjenester utover bare meldinger, inkludert flerkanals meldinger, tale, push-varsler og e-post.
Juniper Research er en europeisk leverandør av business intelligence, som spesialiserer seg på kommunikasjonssektoren, og gir en uavhengig og upartisk vurdering av bransjeaktører. En av rapportens viktigste punkter er at CPaaS må tilby administrerte tjenester til internasjonale merker og bedrifter, som støtter en rekke kommunikasjonskanaler.
LINK scoret høyt på topplisten, med Juniper som fremhevet LINKs integrasjoner med Customer Relation Management (CRM) -plattformer som Oracle, Salesforce og Magento, samt muligheten til å utnytte veksten i Contact-Center-as-a-Service ( CCaaS). Viktige oppkjøp som WebSMS, MarketingPlatform og Tismi i Europa og Message Broadcast i USA, kombinert med forventet stenging av Soprano (H2,2021), satte LINK i en førsteklasses posisjon for vekst og skala i CPaaS-universet .
Sam Barker, hovedanalytiker ved Juniper Research, bemerket: «LINK Mobilitys siste bevegelser i CPaaS-markedet indikerer klare strategier for å øke sin posisjon. Vi har scoret dem høyt for innovasjon og fremtidsutsikter og forventer at de vil vokse ytterligere i dette raskt utviklede markedet.”
“LINK er veldig glad for å bli anerkjent som en etablerte ledere innenfor Juniper Research CPaaS-ledertavlen! Det er et bevis på gjennomføringen av vår veldefinerte CPaaS-strategi. LINK er i forkant av markedet når det gjelder innovasjon, teknologi og kundestøtte. Den resulterende veksten i viktige markeder drevet av akselerert etterspørsel etter nye brukstilfeller bidro til vår posisjonering.” – Fredrik Nyman, CCO for LINK Mobility.
Tilgang til LINK Mobility Juniper sin rapport er tilgjengelig her, og kontakt oss for mer informasjon!