Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Trygg-Hansa vinner pris for ”Årets Innovation” på Insurance Awards for sin bilforsikring med henteservvice. Den digitale helhetsløsningene er utviklet av LINK Mobility og har resultert i både smidigere prosesser og betydelig økning i kundetilfredsheten. Kundenes vilje til å anbefale Trygg-Hansw (Net-Promoter Score) har økt med 43% blant dem som har benyttet tjenesten.
LINK Mobility AB er en del av det børnoterte norske konsernet, LINK Mobility Group ASA. Fokuset til LINK Mobility ligger på å bistå foretak til å kommunisere mobilt og digitalt og øke deres omsetning ved hjelp av smarte digitale løsninger. Basert på kundeundersøkelser har LINK Mobilty kunden, Trygg-Hansa, konstantert at deres kunder opplevede det som slitsomt å hente og levere bilen på verksted for skadeutbedring. Trygg-Hansa ønsket derfor å utvikle en on-line løsning som skulle støtte kundens behov for henting og levering av biler; en bilforsikring med henteservice. LINK Mobilty fikk oppdraget med å utvikle den digitale løsningen som nå har blitt prisvinnende i klassen “Årets Innovasjon” på den årlige “Insurance Award”, forsikringsbransjen egen galla, som blir arrangert av Risk og Försäkring, som er en del av Bonnier Business Media.
Stefan Brala, Produkt spesialis motor insurance, ved Trygg-Hansa , kommenterer denne prisvinnende løsningen slik:
“Vi er svært stolte av å vinne denne prisen og av det faktum at vi har økt kundetilfredsheten radikalt. Gjennom “Hämtservice” hjelper vi våre klienter gjennom hele den praktiske prosessen som forekommer fra skadetidspunketet og frem til bilen er returnert fra verktstedet. Hele kommunikasjonen foreløper digitalt, noe som fungerer veldig enkelt, både for oss og klienten. LINK Mobility forstod både våre og våre klienters behov, og har levert en løsning som er av stor verdi for oss.
Tjenesten består av en web-basert løsning for bilutleie firmaer, verksteder og oppretterfirmaer, an mobil app for klienten som også tjener som en informasjonskanal ved hjelp av SMS og “push” meldinger, som holder klienten oppdatert på sin forsikrinssak.
Krister Tånneryd, MD i LINK Mobility, konkluderer:
”Vi gratulerer Trygg-Hansa med en velfortjent pris, hvor man har satt kundeopplevelsen i fokus. Løsningen er et veldig godt eksempel på hvordan vi i LINK Mobility kan bidra til å øke kundetilfredsheten, effektiviteten og forbedre forretningsvirksomheter gjennom å digitalisere kommunikasjon og prosesser.
OM LINKMobility AB
LINK Mobility AB er endel av LINK Mobility Group ASA, Nordens største leverandør av mobile kommunikasjonsløsninger. Vi tilbyr mobile kommunikasjon, mobil betaling, og spennende mobile løsninger,. Vi bistår våre kunder og fremtidige kunder nye muligheter for å bygge gode kunderelasjoner og kunde lojalitet”
For mer informasjon:
Krister Tånneryd, Managing Director, krister.tanneryd@linkmobility.com, +46 701410000
Dette er en norsk versjon av pressemelding som ble kommunisert av LINK mobilty AB. Dersom det finnes språkmessige forskjeller o betydning er det den svenske utgaven av pressemeldingen som gjelder.