Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Under Covid-19 har plattformen blitt brukt av flere kommuner og mobiloperatører for å kommunisere til et stort antall personer. I løpet av de første dagene av Covid-19 sendte vi over 27 millioner meldinger i Europa. Kommunene oppdaterte beboerne i løpet av denne kritiske tiden, og virksomheter var i stand til å holde kontakt med sine kunder. I løpet av de siste månedene har den nyeste versjonen av CGI vært i stand til å sende avansert trafikk fra Mobile Originated og Mobile Terminated til 220 land, inkludert SMS, RCS, WhatsApp for business, Google Verified SMS og Viber. Dette betyr at myndigheter og organisasjoner kan nå sitt publikum mer effektivt og på deres foretrukne kanaler.
LINKs administrerende direktør Guillaume Van Gaver, sier: «Corona-krisen fremskynder ikke bare behovet for å øke institusjonenes og selskapenes digitale evner, men den krever også en økt kommunikasjon med innbyggere og kunder. Dette er grunnen til at vi er glade for å utvide våre muligheter for omnikanal og tilby våre kunder flere måter å nå sitt publikum på. Vi er også glade for å øke investeringene våre i nye funksjoner til vårt eksisterende brede spekter av plattformer for å støtte kundene våre i en lang rekke bruksområder.»
For å støtte merkevarer under gjenåpningen av samfunnet, brukte vi RCS for å øke svarprosenten til sluttkunder så vel som WhatsApp for kundeservicebruk.
I 4. kvartal 2020 vil LINK Mobility fortsette å lansere ytterlige CPaaS-funksjonaliteter, for eksempel Facebook Messager, Mediation-systemet levert av Digital Route og fakturerinssystem levert av Cerillion.