Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
MarketingPlatform ble etablert i Danmark i 2011 og har i dag hovedkontor i Vejen. Selskapet har utviklet en markedsføringsplattform med en integrert kundedataplattform (CDP) som gir kundene en enhetlig profilvisning. MarketingPlatform er aktiv på tvers av markeder i Danmark, Sverige, Norge, Peru og Spania med fokus på store og mellomstore bedriftskunder.
«Jeg er veldig fornøyd med oppkjøpet av MarketingPlatform, da det vil gjøre det mulig for LINK å utvide CPaaS-tilbudet innen flerkanalsmarkedsføring, betydelig kampanjeadministrasjon, et sterkt brukergrensesnitt for e-post og mobilmeldinger og kundedatastyring. Med dette oppkjøpet vil vi kunne tilby målrettede, interaktive og spennende end-to-end markedsføringskampankjer til våre eksisterende 40.000 kunder», sier Guillaume Van Gaver, administrerende direktør i LINK.
«Vårt oppkjøp av LINK er et viktig skritt for MarketingPlatform. Vi har utviklet en flerbruks-markedsføringskanal som en tjeneste og er glade for å utnytte funksjonene til LINKs nåværende globale kunder, og å vokse sammen til nye markeder», sier Kim Østergaard, administrerende direktør og grunnlegger av MarketingPlatform.