Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss

LINK Mobility og InsightOne inngår et partnerskap for Norden

28 mai 2018
Share:

LINK Mobility Group (LINK) og InsightOne (ION) har etablert et sterkt og komplementært partnerskap for Norden innen dataløsninger og dataprodukter. Ved å inngå avtale om forretningssamarbeid og felles kommunikasjons- og salgsinnsats ser begge parter på et fruktbart forhold med stort potensial.

Om partnerskapet sier Geir Olav Iversen fra ION: «Å samle plattformer og kompetanse fra begge bedrifter, gjør det mulig å utvikle og levere bedre og mer unike dataløsninger, dataprodukter og kommunikasjonstjenester i et stadig forandret forbrukermarked«.

Det systematiske arbeidet med datainnsamling og databruk gjør det mulig for kunder og bransjer å kommunisere mer målrettet på tvers av plattformer, kanaler og publikum – skape en kraftig og verdifull samspill mellom bedrifter og kunder i et marked med høy konkurranseevne.

LINK har bygget et vellykket og sterk Mobile Intelligence-plattform for forbrukerinnsikt, data-drevne beslutninger og målrettede markedsføringsaktiviteter. En plattform som er kommet på plass med den økende etterspørselen etter å skifte fra tradisjonelle og enkle meldinger til multi- og omni-kanaloppsett basert på mer omfattende meldingsgrensesnitt og tjenester.

 I dag håndterer LINK mer enn 6,3 milliarder meldinger i året. Meldinger som fakturaer, betalinger, spesialtilbud, kuponger, kundeloyalitetsprogrammer og annen informasjon som pakkeleveranser, din flyavgang, banktjenester mv. 

I nær tilknytning til dette, forklarer Thomas W. Köhl fra LINK:

«Slike selvdrevne datastrømmer er svært verdifulle og representerer et sentralt lag i vår nye Mobile Intelligence-plattform, og gir unike innsikter om mobil oppførsel over bransjer og sektorer, plattformer og publikum, eksisterende kundedatabaser og det generelle markedet. Et annet viktig lag i plattformen vår er basert på IONs klassifikasjonsverktøy, Mosaic™.

«Geir Olav Iversen, utdyper:

«Mosaic™ er verdens mest omfattende av sitt slag. Det hjelper våre kunder og partnere med datainnsikt innen forbrukssegmenter, sosialdemografi, livsstil, kjøpsadferd og verdier, på husstandsnivå»

 «I denne forbindelse», sier Thomas W. Köhl, «integrerer integrasjonen av Mosaic™ og vår Mobile Intelligence-plattform en unik LINK mobilklassemodell. Et spesifikt segmenteringsverktøy for mobilmarkedet, hvor kundene – basert på samsvar med egne spesifikke kundedata og mer generelle forbruker- og markedsdata – kan hjelpe dem med å oppnå full forretningspotensial og generere nye inntektsstrømmer»

Partnerskapet mellom LINK Mobility og InsightOne tilbyr en unik tilgang til data og gir dypt innsikt i forbruker- og kundeprofildata, sanntidsdata, plassering, oppførsel, kjøpshistorikk, behov og preferanser, som gir kundene konsekvent kryss-kanalkommunikasjon og effektiv markedsføring aktiviteter – hjelper dem å vinne over, beholde og vokse kunder. 

  • For mer informasjon, kontakt:
    Thomas W. Köhl, Vice President Mobile Intelligence & Innovation
    LINK Mobility Group ASA
    thomas.kohl@linkmobility.com
    Mob: +47 93 42 87 42

Les mer om  Mobile Intelligence her

Kontakt oss

LINK Mobility er Europas ledende leverandør innen mobilkommunikasjon og er spesialister på meldinger, digitale tjenester og intelligent dataanvendelse.

Other sites