Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
I samarbeid med LINK Mobility AS tar OBOS BBL et skritt videre mot digitalisering på mobil ved å tilrettelegge for utsendelse av kontingentkrav via LINK Mobility AS sin Mobile Invoice løsning på SMS.
OBOS er i dag Nordens største boligbyggelag og boligforvalter med hele 220 000 boliger under sin forvaltning. OBOS er en medlemsorganisasjon som eies av sine 435 000 medlemmer.
“Innledningsvis gjennomføres en pilot til et utvalg OBOS-medlemmer som mottar purring på grunn av ubetalt medlemskontingent. Vi har som intensjonen å utvikle et langsiktig samarbeid med LINK Mobility på mobilfakturaløsningen», sier Åge Pettersen, Kommunikasjonsdirektør i OBOS BBL.
LINK Mobility, Europas ledende på mobilkommunikasjon og mobiltjenester spesialisert på løsninger for digitalisering og forenkling av prosesser. En av disse løsningene er LINK Mobility sin Mobile Invoice løsning som gjør det mulig for bedrifter å tilby sine kunder enkel betaling direkte på mobiltelefonen.
“Vi er godt fornøyd med at OBOS BBL har valgte LINK Mobility sin Mobile Invoice løsning som en del av deres løsninger for betaling av medlemskontingent. Ved å bruke Mobil Invoice vil betaling av medlemskapet være mer personlig og kunne skje hurtigere, samtidig som kundetilfredsheten øker ved at kunden tilbys en enkel måte å betale sitt medlemskap på» sier Jan Tore Kjær, Direktør Marked & Salg i LINK Mobility AS.