Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
LINK Mobility Group ASA (LINK) er den ledende leverandøren av mobile og digitale løsninger i Europa, og nå utvalgt til å være del av Early Access Programmet fra Google for Rich Communication Service-meldinger.
“LINK Mobility har som mål å være foran på ny teknologi, og drive innovasjon innenfor SMS og mobile løsninger. Vi elsker vårt erfarne team som skaper toppmoderne brukeropplevelser. Med denne strategien vil LINK være i forkant av å spotte nye trender – og bringe de beste mobile meldingskanalene og erfaringer til våre Enterprise-kunder“, sier Søren Aarslev Sundahl, EVP for Mobil Meldinger og innovasjon i LINK Mobility Group.
En av de siste digitale revolusjonen var mobilmeldinger. Det gjorde det mulig å enkelt kommunisere informasjon øyeblikkelig til hvor som helst i verden. En innovasjon som endret det digitale landskapet, brukeradferd og kundes forventninger på en global skala. Det neste store skrittet vil være konvensjonelt grensesnitt. Nye funksjoner i verdens mest brukte innboks vil styrke hvordan virksomheten kan kommunisere med sine kunder, et viktig skritt i riktig retning. Millioner av bedrifter er allerede avhengig av SMS for å kommunisere med sine kunder, men kanalen har begrensninger til innholdets karakter. Lansering av Rich Communication Service vil bedre brukeropplevelsen og øke engasjementet for alle Android brukere.
LINK vil invitere fem av våre kunder til å delta i Early Access Programmet. Sammen med Google vil vi jobbe tett på å utvikle den beste meldingstjenesten innen brukervennlighet. Basert på erfaringer fra programmet ønsker vi å tilby disse tilleggsfunksjonene til alle våre kunder i alle markeder.
“RCS vil uten tvil være en sterk kanal innen mobilmeldinger i fremtiden, slik at våre Enterprise-kunder kommuniserer med sine kunder på et jevnt og mer avansert nivå enn i dag. Vi vil alltid være foran spillet og sikre at våre Enterprise-kunder vil stå for å dra nytte av all ny innovasjon innenfor mobilmeldingsområdet. Vi tror sterkt at RCS-meldinger er en innovasjon som vil ha stor fordel for våre kunder, og vi vil så snart vi har fullført pilotfasen sammen med Google og fem av våre kunder kunne tilby denne anrikningen til alle våre kunder. Innovasjon innen mobilmeldinger, og være en utvalgt global partner til Google viser vår strategi” sier konsernsjef Arild Hustad.
For å innfri ønske om løsninger som styrker merkevarebygging, vil Rich Communication Service -funksjoner være et godt tilskudd. Video, bilder, GIF og Action knapper vil gjøre det lettere for bedrifter å kommunisere effektivt med kunder via mobil. LINK Mobility mener de fleste av de nåværende tjenestene kunder bruker, som er både i deler av nettleser og in-app, kan gjøres i meldingskanalen. Et flyselskap kan håndtere booking, en forhandler kan inspirere og drive salg, og en bank kan håndtere finansielle transaksjoner for kunder – alt gjennom SMS.
“Vi ønsker å tilby best-in-class mobil brukeropplevelse for våre kunder. For oss handler det om å forenkle bankene gjennom den rette blandingen av tjenester, innhold og teknologi. Vi gleder oss til å lansere nye funksjoner i meldingskanalen for våre Android-brukere, sammen med LINK Mobility, Telenor og Google“, sier Hilde Hjelle, Corporate Mobile messaging manager for den største finansielle tjenestegruppen i Norge, DNB BANK ASA.
For ytterligere informasjon kontakt
Arild Hustad Konsernsjef
LINK Mobility Group AS
Aarild.hustad@linkmobility.com
+47 95 24 09 30
Søren Aarslev Sundahl
LINK Mobility Group ASA
soren.sundahl@linkmobility.com
+45 20 31 2000
Les mer her: