Videoene kan sendes og leveres via flere kanaler, LINK Mobility er stolt leverandør og samarbeidspartner når det gjelder SMS. Vi ser at SMS er en svært effektiv kanal for å treffe med personlig video til korrekt person, og vi er glade for at SEEN har valgt akkurat LINK Mobility.
«SEEN er helt avhengig av å levere kundereiser i verdensklasse igjen og igjen, og da er alltid en av de viktigste faktorene distribusjon. SMS er desidert den kanalen vi ser fungere best for å nå folk med personlig kommunikasjon til riktig tidspunkt. Ved å ha et langsiktig partnerskap med LINK Mobility har vi klart å levere på våre lovnader om høye åpningsrater og konvertering. Vi bruker LINK Mobility strategisk i nesten alle våre kampanjer og har en integrasjon direkte i våre systemer som gjør det lett å levere tjenesten videre til kunder i Norden og globalt.» sier Ronald Griffin, CTO i SEEN.
Et eksempel på en god sak hvor SMS var kanalen for utsendelse, er DNB og Sølvguttene – med deres personlige julehilsen. Du er kanskje en av de heldige som mottok nettopp en slik personlig video hvor Sølvguttene sang julen inn?
Leveringsraten på SMS-utsendelsen til DNB var på 99%, noe som er ekstremt bra. Clickraten var også veldig høy med 47%, og gjenåpningsraten på 2,5 ganger er helt unik. I tillegg til tallenes klare tale, har kundens tilbakemeldinger også vært utelukkende positive. Kort oppsummert: teknologien fra SEEN og SMS fra LINK Mobility skapte helt unike resultater for DNB og deres CRM-utsendelse. Les mer om casen «DNB´S christmas campaign with Sølvguttene and SEEN» på SEEN´s hjemmesider!
«For oss i LINK Mobility er SEEN en spennende partner som tilbyr viktige verdi-økene tjenester på toppen av våre egne tjenester. Sammen med SEEN tilbyr vi kvalitet i kjøps- eller medlemsopplevelser for våre kunders sluttkunder med personifiserte videoer, enten det er en hilsen-, demonstrasjon- eller en introduksjons-video når de kjøper en vare eller en tjeneste. Denne type innholdsoptimalisering er meget spennende og full av muligheter sammen med en partner som SEEN.» sier Jan Tore Kjær, Salgs- & Markedsdirektør i LINK Mobility.