Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss
NEWS

Vi søker supportspesialister!

23 juni 2016
Share:

LINK Mobility har de siste 5 årene har vi hatt en solid vekst og en betydelig økning i antall kunder, og på bakgrunn av dette ønsker vi nå å styrke vår stab i Oslo med 4 nye Supportmedarbeidere.

Stillingene krever en stor grad av interaksjon og dialog både internt og eksternt, og vi ønsker oss kandidater med noe teknisk kompetanse og høyt service fokus. Arbeidssted for alle stillingene vil være i våre flotte kontorlokaler i 8.etage på Havnelageret i Oslo, med utsikt over Oslofjorden og Operahuset.

Overordnet innstruks for stillingene er å sikre at LINK Mobility oppfyller sine forpliktelser til å yte god kundeservice på en nøyaktig og presis måte, samt gi en god kundeopplevelse for våre raskt voksende kundedatabase. Support teamet skal utvikle og vedlikeholde gode kunderelasjoner og besørge god internkommunikasjon for å tilfredsstille våre kunders behov for service og support.

Attraktive kandidater har gjerne en bakgrunn fra salg, kundeservice, kundestøtte eller telefonsalg, gjerne innenfor telekommunikasjon eller teknologisektoren. Du må trives med å være del av et team og samtidig evne å jobbe selvstendig med målsetning om å yte god kundeservice. 

Ansvarsområder

• Svare på telefonhenvendelser fra kunder og yte høy kundeservice
• Evaluere kundenes behov og sørge for å gi dem en positiv kundeopplevelse i sin kontakt med support
• Gi tydelige og forståelig kundeinformasjon
• Avgjøre om en sak krever videre eskalering for best mulig løsning for kunde
• Støtte kolleger ved å være team- orientert med fokus på kunnskapsdeling
• Tilegne seg god kunnskap om våre hovedprodukter
• Følge LINK´s prosedyrer og rutiner for support oppfølging
• Kundeoppfølging som sikrer fornøyde kunder

Kunnskaper og ferdigheter

• Kundeservice
• Interesse for IT, telekommunikasjon og teknologi
• Forståelse og evne til å følge muntlig og skriftlig informasjon
• Evne til å etablere og vedlikeholde gode kunderelasjoner
• Utføre daglige oppdatering og rapportering
• Evne til å prioritere i en hektisk hverdag
• Gode samarbeidsevner
• Møte kundens forventninger til god service

Ønskete kvalifikasjoner:

• Høyskoleutdanning eller erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver
• Gode sosiale ferdigheter og evne til å gjøre seg forstått
• Gode kommunikasjonsegenskaper både skriftlig og muntlig i minst et skandinavisk (Norsk, Svensk eller Dansk) språk i tillegg til Engelsk
• Gode engelsk kunnskaper
• Ståpå vilje
• Evne til å lytte og følge detaljerte intstruksjoner
• God kjennskap til Outlook og MS Office
• Evne til å raskt tilegne seg kunnskap

Vi kan tilby:
• Gode lønns- og bonusbetingelser
• Internett og mobildekning
• Subsidiert lunsjordning i en flott kantine
• Gratis treningsrom i forbindelse med kontorfasiliteter
• Gode utviklingsmuligheter
• Regelmessige sosiale team sammenkomster
• En mulighet til å jobbe med innovativ teknologi
• Et morsomt og positivt arbeidsmiljø

Om arbeidsgiveren

LINK Mobility AS eies av Link Mobility Group ASA som er Nordens ledende leverandør innen mobile løsninger for bedriftsmarkedet. Vi leverer tjenester som SMS-gateway, mobil betaling, mobilkommunikasjon, CRM, databaseverktøy og mye mer. LINK Mobility Group ASA er notert på Oslo Børs Axess og har over 140 dyktige medarbeidere lokalisert i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. Selskapet har en klar vekststrategi utover eksisterende markeder og vokser både gjennom organisk vekst og oppkjøp.

Spørsmål om stillingen/søknad sendes her

 

Kontakt oss

LINK Mobility er Europas ledende leverandør innen mobilkommunikasjon og er spesialister på meldinger, digitale tjenester og intelligent dataanvendelse.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Other sites