Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
I samarbeid med LINK Mobility har Volvat nå lansert sitt medlemskort digitalt i JOYN. Ved å lansere sitt kundekort digitalt håper Volvat å åpne og forbedre og forenkle kommunikasjonen med sine medlemmer.
Med JOYN får alle Volvats medlemmer full oversikt over medlemsfordeler, sentre, tjenester og kan bestille time direkte i appen.
Volvat er et av landets ledende private helseforetak og har medisinske sentre i Oslo, Fredrikstad, Moss, Hamar, Bergen, Trondheim og Tromsø. Volvat eies av CAPIO-konsernet som drifter store sykehus og medisinske sentre i Sverige, Tyskland og Frankrike.
“Vi ser på dette som et viktig skritt videre i videreutviklingen av den smidige, digitale kundereisen vi nå nærmer oss. Volvat ønsker med lanseringen av JOYN å gjøre medlemsfordeler og behandlingstilbud enda mer tilgjengelig for publikum” -Mads Bjerke, Kommunikasjonssjef i Volvat.
LINK Mobility er markedsledende innenfor mobilkommunikasjon og mobiltjenester i Europa, og utvikler spesialiserte løsninger for digitalisering og forenkling av prosesser og kundereiser. En av disse løsningene er appen JOYN, en plattform for digitalisering av medlemskort, verving av nye medlemmer og drifting av god kundekommunikasjon.
“Vi er veldig fornøyde med at Volvat har valgt LINK Mobility sin løsning JOYN som en del av kommunikasjonen med sine medlemmer. Vi er helt sikre på at Volvat vil oppleve JOYNs brukervennlighet og verdi som en stor fordel, samt bygge en sterkere kundelojalitet hos eksisterende og nye medlemmer gjennom JOYN.” sier Jan Tore Kjær, Direktør Marked & Salg i LINK Mobility AS.
Volvat
Mads Bjerke
Kommunikasjonssjef
Mob: 95894188
mads.bjerke@volvat.no