Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Når vi nå er halvveis i 2021, er det fortsatt noen land som fortsatt holder på strenge restriksjoner for å slå ned pandemien, mens andre har begynt å åpne opp samfunnet igjen. Kundeatferden har endret seg, og dette påvirker også butikker. Hvordan kan butikker fortsette virksomheten i løpet av denne tiden og tilpasse seg nye kundepreferanser? Løsningen er klikk og hent.
Klikk og Hent er en blanding av online shopping og opplevelsen i butikken. Det er en fin måte å sikre god aktiviteter selv med helsetiltak fra myndighetene og legge til rette for kjøpsprosessen. Store kjeder som Ikea, Zara, Maxbo, XXL har tatt i bruk klikk og hent-løsningen. Taperen er helt klart de som ikke gjorde det!
Med Klikk og Hent finnes det fordeler for både kunden og bedriften. For kunden inkluderer disse:
For deg som bedrift:
Kommunikasjon er nøkkelen til å realisere fordelene ved Klikk og Hent. Kundene må vite om produktene er på lager og hva alternativene er hvis de ikke er tilgjengelig. I tillegg kan butikker ha ordrene klare raskt – noen ganger til og med innen en time! Kunder kan varsles når bestillingen vil være tilgjengelig, slik at de kan planlegge å hente den. Etter å ha handlet og hentet, kan du sende kundene en tilfredshetsundersøkelse for å forstå hvordan opplevelsen var.
Vi har en rekke kanaler for å sette opp Klikk og Hent og automatisere kommunikasjonen etter transaksjonen:
Kommunikasjon med kunder på kanalene de allerede bruker betyr en enda mer praktisk og engasjerende opplevelse for kunden! Husk at små tiltak kan være nok.
Kontakt oss, om du vil vite mer.