Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss
BLOG

Optimaliser SMS-utsendelsene dine for Black Friday 2018!

12 november 2018
Share:

Sørg for å få «bang for the buck», mest mulig ut av hver SMS-utsendelse, med bra konvertering under årets Black Friday. Ja, det er bare en dag, men på LINK merket vi i fjor en bemerkelsesverdig økning i aktiviteten hele uken i forveien. Her har du noen tips for å optimalisere mobilmarkedsføringen din i skyggen av Black Friday 2018!

1. Rydd opp i lister, skriv inn telefonnumrene med +47
2. Send korte og tydelige SMSer. Ved mer enn 160 tegn, deles meldingen opp i flere SMS, og i mye trafikk, som for eksempel i Black Friday, kan de altså bli levert med litt tid imellom.
3. En link inkludert i meldingen, gir høyere konvertering. Husk å legge til en mobilvennlig nettside.
4. Ikke glem å ha med et stoppord.
5. Bruk en unik kampanjekode for å enkelt måle og følge utsendeingen.
6. Bruk gjerne en unik mobilkupong som kun gjelder for Black Friday. Deretter kan du kan du sende den tidligere i uken for at den skal skille seg ut i «stormen». Det gir inntrykk av at det ligger litt mere arbeid bak utsendingen også.
7. Spred utsendingene tidligere i uken. Jobb med å segmentere og personalisere utsendingene dine, så kan du i stedet sende bulker til de forskjellige interessegruppene.
8. Den desidert mest populære tiden under Black Friday er kl 9. Skill deg ut så godt som mulig ved å sende meldingene en annen dag og tidspunkt.


Mer inspirasjon

Other sites