Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Hvorfor er SMS den mest effektive kommunikasjonskanalen i viktige og presserende situasjoner:
Hold mottakeren oppdatert, enten det gjelder regler og retningslinjer, matvarelevering, bestillingsbekreftelser eller ombooking. Bruk SMS til direkte kommunikasjon for å alltid holde dine mottakere oppdater. Gjennomsnittlig tar det 90 minutter før en e-post åpnes, mens SMS har en åpningsrate på 98% i løpet av tre minutter. Her er noen tips til hvordan du kan oppnå mer effektiv kommunikasjon med bruk av SMS:
Ettersom SMS er den mest effektive kommunikasjonskanalen bør den brukes til intern kommunikasjon når det er behov for øyeblikkelig varsling, nødrapportering eller generell informasjon til ansatte.
Send en påminnelse om planlagt legetime, frisørtime, når bilen er ferdig på verksted eller at kunden må huske å betale en faktura. Vi ser at påminnelser via SMS er effektivt og reduserer ikke-møtte timer både hos lege og frisør. Når det gjelder påminnelse om betaling kan du også sende fakturaen direkte på SMS med Mobile Invoice.
Vi har flere kunder i både offentlig og privat sektor som ønsker å informere innbyggere, ansatte og kunder øyeblikkelig. Disse meldingene er ekstra viktig at når raskt ut for å varsle mottakere om en bestemt situasjon. Eksempler på slik informasjon kan være:
Send bekreftelse på SMS når kunden legger inn en bestilling, når en time er bestilt, en retur er mottatt, en pakke er på vei eller for å merke at kundedatabasen er oppdatert med ny informasjon.
For undersøkelser med få spørsmål, for eksempel en NPS er SMS en effektiv kanal å bruke. For å øke svarprosenten ytterligere, kan du tilby rabatt til de som faktisk fullfører undersøkelsen. Vi vet at yngre generasjoner foretrekker å motta undersøkelser og spørsmål via SMS, fremfor andre kommunikasjonskanaler.
Vi kan vi hjelpe deg med å kommunisere med dine ansatte og kunder. Enten om du vil ha SMS integrert i egne systemer eller bruke en av våre webløsninger.