
Mange personer og selskaper gjennomgår en utfordrende tid for øyeblikket. En slik situasjonen kan og vil kreve noen endringer i hvordan man vanligvis opererer. I løpet av de siste ukene har vi sendt over 500 millioner SMS-meldinger til selskaper for å gi pålitelige kritiske oppdateringer når det betyr noe mest. Vi hjelper bedrifter, myndigheter og organisasjoner for å daglig nå sine mottakere med viktige beskjeder, for kommunikasjon har aldri vært så viktig som nå! For å treffe en stor gruppe mennesker raskt, er SMS en effektiv kommunikasjonskanal. Du når mottakerne dine direkte og øker sjansen for at leseren din se din melding.
Fordeler med SMS i viktige og presserende situasjoner:
Rekkevidde:
Oppmerksomhet
Sikkerhet
Folk setter pris på å holde seg oppdatert, enten det er en matvarelevering, bestillingsbekreftelser eller ombooking av planlagte timer. Med effektiv og direkte kommunikasjon vil du lette på mottakerens situasjon. Generelt tar det 90 minutter før en e-post åpnes, mens SMS har en åpningsrate på 98% i løpet av tre minutter. Vil du vite hvordan SMS kan forbedre og lette kommunikasjonen din? Her er noen tips:
Intern kommunikasjon
SMS kan brukes til effektiv intern kommunikasjon når det er behov for øyeblikkelig varsling, nødrapportering eller generell informasjon til ansatte.
Kunder setter pris på påminnelser, og med SMS har du større sjanse for at mottakeren åpner meldingen. Å bistå med å minne kunden er positivt for organisasjonen og kan øke kundetilfredsheten. Det kan være helsetjenester, betalings- og fakturainformasjon eller pakker som skal hentes.
Vi har flere kunder i både offentlig og privat sektor som ønsker å informere innbyggere, ansatte og kunder øyeblikkelig. Disse meldingene er ekstra viktig at når raskt ut for å varsle mottakere om en bestemt situasjon. Eksempler på slik informasjon er:
Kan brukes når en kunde legger inn en bestilling, når en time er bestilt, en retur er mottatt, mottatt en støttesak for håndtering eller for å merke at kundedatabasen er oppdatert med ny informasjon.
For undersøkelser med få spørsmål, for eksempel NPS er SMS veldig passende. Yngre generasjoner foretrekker å motta undersøkelser og spørsmål via SMS. For å øke svarprosenten ytterligere, kan du også tilby rabatt til de som fullfører undersøkelsen.
Vi kan vi hjelpe deg med å kommunisere med dine ansatte og kunder. Enten om du vil ha SMS integrert i egne systemer eller bruke vår webløsning.
LINK Mobility er Europas ledende leverandør innen mobilkommunikasjon og er spesialister på meldinger, digitale tjenester og intelligent dataanvendelse.