Kontakt oss

Kontakt oss

Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Kontakt oss

Slik lykkes du med din kundeklubb 2.0.

22 juli 2020
Share:

Del 2:

Sist uke handlet det om hvordan du som bedrift bør tenke igjennom dine valg knyttet til dine kunder/forbrukere. Som tidligere nevnt er det viktig å sette seg noen mål for kundeklubb, men også tenke at det er greit å ikke ha alle svar med en gang. Vi er her for å hjelpe deg igjennom prosessen for å bygge en god kundeklubb. I denne delen skal vi i korte trekk fortelle deg hvordan du skal bygge opp din kundeklubb. 

 

Under kan du lese våre 5 siste tips: 

      1. Unngå rutiner – både i form av NÅR du sender ut, men også hvordan du sporer dine medlemmers rutiner. Du vil ikke at dine medlemmer skal vite nøyaktig til hvilke tider du sender ut SMS. Unngå å gi dine medlemmer følelsen av at de er en av mange i en database. Ikke alltid forutsi hva medlemmene dine vil kjøpe, kom med noe emosjonelt i stedet. 

      2. Bygg opp forholdet – I din langtidsplan vet du at dette er «her for å bli», det vil si at du også må tenke på hvordan du skal bygge et forhold til dine medlemmer! Et forhold må skapes og fornyes omtrent hvert annet år. Kanskje det lønner seg å belønne medlemmene som har vært med lenge?

      3. Ikke alt på en og samme tid – Dersom du starter en ny kundeklubb må du opparbeide deg medlemmer og sørge for at du ikke mister de. Ser du at flere og flere faller av? Velg hva du vil jobbe med og aksepter at du ikke kan gjøre alt. Rekrutering er en viktig del av en kundeklubb, men prioritering er kanskje viktigst! Har du kunder som er fornøyde vil det også kunne skape nye kunder.

      4. Våg å være personlig og transparent – Skal du bygge et forhold til dine medlemmer må du tørre å være personlig. Er du butikksjef eller senterleder? Presenter deg selv og la dine medlemmer vite hvem du er i din markedsføring!

      5. Tro på din egen kundeklubb! – La kundeklubben bli en del av din daglige rutine – Medlemmene vil merke at du legger ned tid og energi på å skape den beste kundeklubben å være medlem i.

 

Gikk du glipp av våre 5 første tips? Klikk på bildet under for å komme til den første artikkelen.

Mann viser sin kundeklubb til kompiser

Ønsker du å lese mer om vår kundeklubb-løsning NEXT, finner du en artikkel om det her!

 

Trenger du hjelp? Ikke nål med å kontakte oss.

 

Kontakt oss

LINK Mobility er Europas ledende leverandør innen mobilkommunikasjon og er spesialister på meldinger, digitale tjenester og intelligent dataanvendelse.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Mer inspirasjon

Other sites