Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
Hvis dine kunder har valgt å motta SMS, er det en god indikasjon på at de ønsker å holdes oppdatert på kommende salg, tilbud, produktlanseringer og lignende. Gi kundene varsel om kommende tilbud, slik at merkevaren din er font of mind på Black Friday. Som butikk er det ditt ansvar å fortelle kundene på forhånd hva du har tilgjengelig, og forberede dem på dine spennende tilbud. Korte og umiddelbare SMSer er den perfekte kanalen for å kommunisere raskt.
Morsomme og fristende måter å fremme engasjement denne Black Friday:
En av de beste måtene å holde kommunikasjonen på topp er å sende SMS før og under salgsarrangementet. I stedet for å manuelt opprette og sende hver SMS-melding, kan du utforme en automatisert kampanje som leverer meldinger til bestemte tider slik at du slipper å tenke på dette. Med LINK sine løsninger kan du for eksempel opprette en kampanje, legge til egendefinerte meldinger og angi når hver SMS-melding skal sendes. For hver Black Friday SMS-melding du sender, sørg for at hver tekst har én enkel beskjed. Dette sikrer at hver tekst gir kundene klare retningslinjer om hva du forventer at de skal gjøre.
Her er et eksempel på Black Friday SMS-kampanje:
En av grunnene til at SMS-markedsføring er så vellykket, er åpningshastigheten. I gjennomsnitt åpnes en SMS innen 90 sekunder etter at de er mottatt. Dette er 5 ganger høyere enn åpningshastigheten på e-post. Din Black Friday SMS-kampanje er for å få kundene til å handle så snart som mulig i stedet for å vente til siste liten.
Du har noen tilgjengelige alternativer:
Som de fleste markedsføringskampanjer er det viktig å sende SMS til rett tid og i riktig kontekst. En SMS er svært personlig av natur og nøkkelen er å velge korrekt tidspunkt for utsendelsene. En god SMS kampanje skal trenge igjennom alt støyet sluttkunder opplever i løpet av denne dagen. Du kan gjøre noe enkle grep for å forstå målgruppen din slik at du finner rett tid.
Men slapp helt av! Har du ikke startet med å segmentere enda, prøv å sett deg inn i målgruppens hverdagssituasjon. Husk at det også er lov å bla tilbake til 2020 for å se hvilke tidspunkt som ble mye brukt året før. Finn smutthullet!
Trenger du hjelp? Kontakt oss gjerne!