Telenor kom med en rapport hvor de legger vekt på at de fleste nordmenn sjekker mobilen hvert sjette minutt. Det betyr at din melding kan treffe en potensiell kunde 10 ganger i timen. Du vil vel ikke gå glipp av dem?
God SMS-markedsføring handler om å bryte gjennom alt støy vi omgir oss med i det daglige, og tilby kundene noe de faktisk trenger i rett kanal. Skillen mellom støy og nytte er essensielt under Black Friday.
SMS skiller seg ut som en av de mest effektive metodene for å øke trafikk og inntekt! SMS har den høyeste klikkfrekvensen for alle markedsføringskanaler med 36% klikk. Statistikken over SMS viser hvor effektiv kommunikasjonskanalen er til å øke konverteringene.
Must-know om SMS-markedsføringsstatistikk:
Tallene snakker for seg selv, og vi vet at din målgruppe vil få med seg din melding. Husk at virksomheter er forskjellige, dine behov kan variere fra andres behov rundt om i verden. Vil du ha noen gratis tips på hvordan du sender SMS riktig under årets Black Friday? Følg med neste uke!