Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
LINK Conversations hjelper deg med å komme i kontakt med kunder der de befinner seg. Bygg bro gjennom multikanaler til ett enkelt og effektivt grensesnitt for kommunikasjon.
Nye kanaler legges stadig til, som for eksempel Facebook Messenger og andre OTT-kanaler. Vår løsning forenkler kundedialogen, og beriker kommunikasjonen med kundefokuserte kanaler og innhold.
Kommuniser med kundene dine på tvers av relevante mobilenheter (Android og iOS) og uavhengig av operatørstandarder (for eksempel RCS).
LINK Conversations er basert på et brukervennlig API som er enkel å integrere. Løsningen er fremtidsrettet ved at nye kanaler kan legges til sømløst uten at grensesnittet endres.
Løsningen er integrert i LINK Flow, – et verktøy for å bygge arbeidsflyt ved hjelp av dra-og-slipp. På bare noen minutter kan du lage og sende ut en komplett arbeidsflyt for samtalemeldinger.
Fremtiden blir stadig mer kompleks og det kommer stadig nye kommunikasjonskanaler. Ved hjelp av et API og ett grensesnitt kan du enkelt komme i kontakt med flere milliarder kunder.
Les mer om hvordan ulike meldingstjenester kan hjelpe din bedrift her.
Å engasjere kundene dine i de riktige kanalene og i riktig sammenheng for å skape nye forretningsmuligheter. LINK Conversations hjelper deg med å øke salget, inkludert mersalg, kryssalg og gjentakende salg, slik at konverteringsraten forbedres.