WhatsApp

Kommuniser med kundene dine på en av de mest populære globale kommunikasjonskanalene. Å starte en samtale med kundene dine på kanalen de foretrekker kunne ikke vært enklere.

Få WhatsApp til å fungere for din bedrift

Global rekkeviddeWhatsApp har for tiden over 2,1 milliarder brukere over hele verden. Utvid og skaler mulighetene dine.
KundeserviceReduser kostnadene med ca. 50 % og engasjere kundene dine på deres valgte kanal.
SikkerhetHver WhatsApp-melding sendes sikkert med ende-til-ende-kryptering, noe som sikrer at dataene dine håndteres trygt.
Engasjer kunderKundeengasjement er avgjørende: 61 % av folk ville valgt å sende meldinger til en bedrift fremfor å ta telefonen.

WhatsApp for Business: Nå kundene dine på deres foretrukne kommunikasjonskanal

WhatsApp driver kommunikasjon mellom bedrifter og kunder globalt. Med de avanserte funksjonene til tjenesten er implementeringen av allsidig kommunikasjon enkel i alle ledd av kundereisen. Sending av automatiserte meldinger, chatting eller 24-timers kundeservice håndteres naturlig i WhatsApp. I tillegg skaper muligheten til å bruke rikt innhold i meldinger som bilder, lokasjoner, QR-koder eller dele dokumenter en merverdi for kundene og virksomheten din.

Fordelene med WhatsApp

I dag forventer kundene rask og individualisert kundeservice. Med WhatsApp Business fra LINK Mobility kan du tilby høyere kvalitet på tjenesten med sanntids problemløsning og samtidig spare kostnader og ressurser.

  • Personlig og direkte kundeservice via Messenger

  • Støtte for multimedieinnhold

  • Inntreden i samtalehandel

  • InApp-betaling via lenke

  • Høyere kvalitet på tjenesten

  • Støtt kunder via 1:1 chat

Innebygd registrering

Innebygd registrering er en måte for Business Solutions Providers (BSPs) som LINK å la bedrifter registrere seg for WhatsApp Business Platform direkte fra nettstedet deres. Denne strømlinjeformede onboarding-flyten forenkler prosessen for å:

  • Reduser onboarding fra dager til minutter

  • Tillat BSP-er å ta med flere kunder

Youtube Media Embed

We would like to share content from Youtube with you. This however, will allow Youtube to place Cookies and track your behaviour on our site. Let us know if you want to allow Embeds from Youtube on our site.

Slik kan du sende meldinger via WhatsApp

Det er enkelt å ta kontakt med kundene dine på WhatsApp.

  1. Vår Xenioo Conversational Platform er enkel å bruke og kan settes opp raskt. Ved å bruke Xenioo kan du lage chatbots, noe som muliggjør automatiserte interaksjoner med kundene dine.

  2. Alternativt kan du bruke WhatsApp Business API som kan integreres i dine eksisterende applikasjoner. LINK Mobility er en offisiell WhatsApp-partner og kan, som en WhatsApp Business Solutions-leverandør, gi deg alle tjenester sentralt.

API

Omfattende tilkobling med WhatsApp Business API

WhatsApp Business API muliggjør rask og enkel integrering av våre mobile meldingsløsninger i dine eksisterende systemer og applikasjoner.

Chatbot

Omnikanal-engasjement

Vår Xenioo løsning er tilgjengelig for smart kundekommunikasjon. Chatbots forenkler kommunikasjonen med kundene dine og reduserer innsatsen med å håndtere mange standardspørsmål. LINKs Xenioo-løsning kan automatisk reagere på kundeinitierte meldinger som gir svar i sanntid.

WhatsApp Business kan brukes på en rekke måter

WhatsApp Business kan brukes i mange bransjer og i en rekke applikasjoner.

Send enkelt bestillingsdetaljer, varsler og oppdateringer

Kundeservice er enklere innenfor den foretrukne kanalen til kundene dine

WhatsApp Business som et inngangspunkt for samtalemeldinger

Funksjonsrike samtaler

Lag engasjerende og ekte samtaler med kunder og gi dem meningsfull interaksjon med selskapet ditt.

Kommunikasjon

Du kan ha en ekte samtale med kundene dine på deres foretrukne kanal. Samtalen kan startes av kunden ved hjelp av ulike inngangspunkter (lenker, knapper, QR-kode) via e-post, i apper eller via sosiale medier.

Chatbots

Vår Xenioo-samtaleplattform tilbyr brukervennlige og intuitive chatbots som bruker naturlig språkbehandling og kunstig intelligens for å drive samtalene dine. Lag dine egne regler, skaff deg de viktigste valgene og engasjer kundene dine.

Rikt innhold

Rikt innhold kan sendes mellom deg og kunden din. Bilder, videoer og emojier kan enkelt brukes ved å bruke en multimediemal og gjøre meldinger enda mer attraktive for kundene dine. Det er også enkelt å tilpasse innholdet ditt med firmalogo og merkeinnhold.

API

Med WhatsApp Business API kan du sømløst integrere meldingstjenestene våre i dine eksisterende systemer.

Opt-in og betaling

Du kan konfigurere automatiserte WhatsApp-svar ved å bruke en chatbot. Ytterligere funksjoner som betaling i appen eller opt-in kan også enkelt integreres. Interaktive knapper gjør det enkelt for kundene.

Produktkatalog

Bedrifter som bruker WhatsApp Business API kan vise frem og dele produktene og tjenestene sine med kunder slik at de kan bla gjennom varer og legge dem i en handlekurv uten å forlate chatten.

Telefonnummer

Har du allerede et nummer? Det er ikke nødvendig å endre det, siden du kan ta med ditt eget nummer til en ny WhatsApp Business-konto, eller portere et nummer som allerede er i bruk med WhatsApp til LINK fra din eksisterende BSP.

Sikkerhet

Å verifisere merkevaren din med WhatsApp lar kundene dine være trygge i vissheten om at kontoen din er legitim og legger til tillit mellom merkevaren og kundene dine.

GDPR Samsvar og sikkerhet

Når bedrifter handler i samsvar med GDPR, er de i stand til å vinne forbrukernes tillit, øke merkevarens omdømme og øke lojaliteten.

GDPR hos LINK Mobility:

Alle LINK-aktiviteter foregår i et privat MPLS-nettverk som er lokalisert innenfor EU.

  • Dataanonymisering og pseudonymisering er alltid tilgjengelig for brukere, i tillegg til informasjon, datakoblinger og separasjonssystemer.

  • Utnevnelse av personvernombud og gjennomføre intern GDPR-opplæring hvert år. I tillegg reviderer et eksternt selskap vår GDPR-overholdelse og personvernpolicy.

  • Meldinger er tilgjengelige i 90 dager i LINK-systemer. Etter det blir data anonymisert og tilgjengelig for statistikk og big data-formål. Vi behandler også data trygt gjennom hele vår virksomhet.

Klikk her for å laste ned LINK's GDPR og sikkerhets guide.

Kontakt oss

Ønsker du mer informasjon om hvordan våre kommunikasjonsprodukter kan hjelpe din bedrift, eller er du interessert i å få et skreddersydd tilbud? Kontakt oss i dag - vi ser frem til å høre fra deg!