Vi hjelper deg gjerne! Fyll ut skjemaet, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.
1. Husk å kontakte kunder som har takket ja til SMS-markedsføring fra deg.
2. Send bare til aktive kunder.
3. Husk å vaske lister jevnlig. Skriv inn telefonnumrene med landskode (+47)
4. Bruk gjerne en unik kampanjekode slik at du faktisk kan måle salget fra SMS-kampanjen. Eller bruk en unik reklamekobling som bare brukes i SMS-posten.
5. Skriv gjerne tekst som oppfordrer mottakeren til å handle.
6. Arbeid med timing. Å sende ut 10 000 SMS tar 1 minutt fra den sendes til den mottas.
7. Angi såkalt utløpsdato eller gyldighetstid. Eksempel: ved å angi en utløpsdato eller gyldighetstid så unngår du at sluttbrukeren kommer dagen etter at tilbudet er utgått.
8. Arbeide med segmentering og personalisering av dine SMS, på denne måten hjelper det deg med å bli oppfattet som relevant. For eksempel, ikke send en tekstmelding om barneklær til personer som ikke har barn eller til de som ikke har takket ja til slike tilbud.
9. Husk å legge ved utmeldings muligheter. Anbefaler derfor å ha gode tilbud slik at kunden ikke vil melde seg ut.
10. Husk at over 160 (normale) tegn, blir meldingen delt i to SMS.
Lykke til og kontakt oss gjerne om dere trenger hjelp! 😊 Du kan ringe kundeservice på +47 22 99 44 00 eller via support.norway@linkmobility.com
// Cathrine Egnell – LINK Mobility Sverige